poniedziałek, 19 lipca 2021

Iwostin - Aspira - Bloker do skóry wrażliwej i normalnej


 
Już od bardzo dawna, w mojej kosmetyczce goszczą blokery. Po mimo wielu negatywnych opinii na ich temat, są one dla mnie nieodzowne, w ochronie przed nadmierną potliwością.
Opakowanie kosmetyku wykonane było w całości z plastiku. Niestety trafiłam na felerny egzemplarz, bo opakowanie w okolicach kulki przeciekało i musiałam pilnować, aby znajdowało się tylko w pozycji pionowej, inaczej kosmetyk wyciekał.
Konsystencja była półpłynna i niczym nie odbiegała od innych, podobnych kosmetyków. Zapach był niemal niewyczuwalny.
Bloker stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta, na początku codziennie, przez ok. 3 dni, następnie raz w tygodniu. Regularnie stosowałam go w miesiącach letnich, natomiast w zimniejszych miesiącach – właściwie jak mi się przypomniało. Nakładałam go na czystą skórę wieczorem, a rano zmywałam.
Zdecydowanie muszę przyznać, że bloker, spełniał swoje zadanie. Skutecznie niwelował pocenie się i nieprzyjemny zapach. Właściwie mogłam zapomnieć o problemie z nadpotliwością. Oczywiście na co dzień stosowałam moje ulubione antyperspiranty, ale miałam pewność, że będą bardziej skuteczne niż zazwyczaj.
Bloker był delikatny dla skóry, nie wysuszał, nie podrażniał (niestety niektóry blokery wywoływały u mnie pieczenie i świąd skóry).
Zdecydowanie polecam ten bloker, osobom które borykają się z problemem nadpotliwości, a przy tym są posiadaczami skóry wrażliwej.

Skład:
Aqua, Aluminum Zirconium Pentachlorohydrate, Propanediol, Phenethyl Benzoate, Ceteareth-12, Dicaprylyl Carbonate, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, Stearyl Alcohol, Ceteareth-20, Usnea Barbata Extract, Palmaria Palmata Extract, Larrea Divaricata Extract, Rhamnose, Lecithin, Glucuronic Acid, Biotin, Glucose, Tetrasodium Glutamate Diacetate, C12-15 Alkyl Benzoate, Tromethamine, Ascorbic Acid, Distearyl Ether, Glycerin, Butylene Glycol, Tocopherol, Citric Acid, Sodium Citrate, BHT, Sodium Hydroxide, Sodium Metabisulfite, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol

Ocena produktu:
Skuteczny

Pojemność:
50 ml

Cena:
21,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz