czwartek, 19 sierpnia 2021

Cosnature - Ujędrniający krem pod oczy z granatem

Cosnature - Ujędrniający krem pod oczy z granatem

 
Po przetestowaniu wszystkich kremów pod oczy od Sylveco, postanowiłam przetestować coś nowego. Dlatego też, wybrałam się do drogerii Hebe, gdzie z polecenia sprzedawcy, zdecydowałam się na zakup kremu od Cosnature.
Krem zamknięty był w małej tubce zakończonej „dziubkiem”. W przypadku kremów pod oczy zdecydowanie bardziej preferuję tubki, niż słoiczki z nakrętką.
Krem był wręcz bezwonny. Miał średnio gęstą konsystencję, ale dość treściwą. Łatwo się rozprowadzał, dobrze nawilżał i odżywiał skórę wokół oczu. Szybko się wchłaniał, nadawał się pod makijaż, nie rolował się.
Stosowałam go rano i wieczorem, sprawdzał się dobrze zarówno w porannej jak i wieczornej rutynie pielęgnacyjnej. Nawilżenie okolic oczu, odczuwalne było już od pierwszego użycia.
W moim odczuciu, był to bardzo dobry krem do codziennej pielęgnacji. A dobry skład, był dopełnieniem skutecznego działania.

Skład:
Aqua, Diglycerin, Helianthus Annuus, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Dicaprylyl Ether, Punica Granatum, Orbignya Oleifera, Glyceryl Stearate, Tocopherol, Xanthan Gum, Phytic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate

Ocena produktu:
Bardzo dobry!

Pojemność:
15 ml

Cena:
14,99 (w promocji)

1 komentarz:

  1. Markę oczywiście znam, ale kremiku jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń