niedziela, 29 sierpnia 2021

Dr Sante - Serum do włosów z keratyną


 


W mojej włosowej pielęgnacji, stałym elementem jest serum na końcówki. Lubię je stosować, nie tylko aby zabezpieczyć końcówki, ale głownie dlatego, aby je wizualnie dociążyć i zdyscyplinować.
Serum zamknięte było w plastikowym opakowaniu z pompką. Działało bez zarzutów od początku do końca, nie zacinało się. Pompka odmierzała odpowiednią, nie za dużą ilość kosmetyku.
Zapach był bardzo przyjemny, otulający i utrzymywał się na włosach przez dłuższą chwilę.
Serum stosowałam głównie na suche, ułożone (wyprostowane) włosy. Jednorazowo, zazwyczaj nakładałam trzy pompki kosmetyku (bo moich włosów jest naprawdę dużo).
Po nałożeniu, włosy niemal od razu były wygładzone i dociążone. Końcówki były gładkie i błyszczące. Nie za bardzo wierzę, że serum odbuduje zniszczone końcówki, ale w to że poprawi ich wygląd, to tak.
Bardzo lubiłam używać tego serum. Jego nałożenie, kończyło mój codzienny rytuał układania włosów.

Skład:
Dimethiconol, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Caprylyl Methicone, Hydrolyzed Keratin, Prunus Amugdalus Dulcis Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Alpha-isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3 -cyclohexene Carboxaldehyde, Geraniol, Benzyl Benzoate

Ocena produktu:

Fajne!

Pojemność:
50 ml

Cena:
22,95

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze takiego serum. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji poznać ani marki ani produktu, który przedstawiasz. Ciekawe to serum, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń