niedziela, 1 sierpnia 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2021

Zgodnie z panującą tutaj tradycją, na początku miesiąca, zapraszam na co miesięczne podsumowanie zużyć miesiąca.

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2021

 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2021

1. Sylveco - Vianek - Normalizująca, lekka odżywka do włosów normalnych i przetłuszczających się z glinką zieloną. Nie do końca odpowiadało mi jej działanie, zużyłam aby mi nie zalegała. RECENZJA 💜
2. Oriflame - Feel Good - Zel pod prysznic Wake Up. Ładnie pachniał, ale przesuszał skórę. RECENZJA 💚
3. Rossmann - Isana - Pianka do golenia z aloesem Sensitive. Ułatwiała golenie, ładnie pachniała i miała atrakcyjną cenę. RECENZJA 💛💚
4. Sylveco - Aloesove - Nawilżający krem do twarzy na dzień. Krem typu "basic", bez żadnego efektu WOW. RECENZJA 💚
5. Sylveco - Aloesove - Odżywczy krem do twarzy na noc. Również krem typu "basic", nie zdziałał rewolucji, był OK. RECENZJA 💚

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2021

6. Nivea - Fresh Blends - Żel pod prysznic Malina i Borówka. Bardzo przyjemny, owocowy zapach. Nie wysuszał skóry. RECENZJA 💛
7.Sylveco - Vianek - Rewitalizujący płyn micelarny z ekstraktem z miłorzębu japońskiego i owoców tarniny. Działał bardzo dobrze, nie miałam mu nic do zarzucenia. RECENZJA 💛
8.  Sylveco - Rosadia - Żel myjący do twarzy. Bardzo przyjemny żel do mycia twarzy, łagodził, skutecznie oczyszczał. RECENZJA 💛
9.  Hermz - Healpsorin - Szampon do skóry głowy. Regularnie stosowany, pomagał zwalczać łuszczycę na głowie. Zmniejszał świąd. RECENZJA  💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2021

10.Eco Laboratorie - Szampon do włosów farbowanych Indyjska Amla & Koenzym Q10. Poza zapachem, nie miałam do niego zastrzeżeń. RECENZJA 💚
11. Flos-Lek - Antybakteryjny żel do rąk. Szybko się wchłaniał, nie kleił się. RECENZJA 💚
12. Sylveco - Vianek - Ujędrniająca maseczka na twarz, szyję i dekolt. Fajnie nawilżyła skórę. RECENZJA 💚
13. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny. Mój ulubieniec od lat. Kupuję go ciągle, zmieniam tylko wersje zapachowe. RECENZJA 💖

W lipcu zużyłam też dwie próbki:
1. Avene - Krem uzupełniający lipidy
2. Klorane - Szampon do włosów

9 komentarzy:

  1. Świetnie ci poszło, a denko bardzo ciekawe tym bardziej że większość produktów widzę po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że zaskoczyłam nieznanymi Ci produktami :)

      Usuń
  2. produkty Sylveco lubię;) aż mam ochotę coś sobie od nich zakupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych kosmetyków, nie miałam żadnej z tych rzeczy, ale już niedługo zacznę poznawać markę Avene 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo produktów Ci się nabierało :)

    OdpowiedzUsuń