piątek, 13 sierpnia 2021

Lirene - Dermoprogram - Oczyszczająca maska glinkowa do twarzy


Lirene - Dermoprogram - Oczyszczająca maska glinkowa do twarzy

Maseczkę kupiłam podczas jednych z zakupów na Allegro, jako dodatek do darmowej dostawy.
Sama maseczka zamknięta była w niewielkiej saszetce, idealnej na jednokrotne użycie.
Maseczka miała kremową, gładka konsystencję, dzięki czemu łatwo rozprowadzała się po twarzy. Miała intensywnie zielony kolor i delikatny, subtelny zapach.
Po upływie ok. 15 minut niemal całkowicie zaschła, ale mimo tego dała się łatwo zmyć (nawet bez mocnego pocierania).
Po zastosowaniu skóra była delikatnie nawilżona, a pory lekko zwężone. I niestety muszę przyznać, że nie zauważyłam większych efektów po jej zastosowaniu, nawet krótkotrwałych.
W mojej opinii maseczka do przetestowania na raz.

Skład:
Aqua (Water), Kaolin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Magnesium Aluminum Silicate, Glycerin, Propanediol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Pentylene Glycol, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cellulose Gum, Sodium Caproyl/ Lauroyl Lactylate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citrus Limon (Lemon) Juice, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Triethyl Citrate, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 75810

Ocena produktu:
Taka sobie.

Pojemność:

7 ml

Cena:

2,99

3 komentarze:

  1. Ja się raczej na nią nie skuszę. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maseczki na bazie glinek :) Tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo a kusiły mnie maski z tej linii, a tu przeciętniak. Także porządnie zastanowię się nad kupnem, w sumie i tak mam co używać :)

    OdpowiedzUsuń