wtorek, 31 sierpnia 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

Z okazji końca miesiąca, przychodzę z co miesięcznym podsumowaniem zakupów kosmetycznych. W sierpniu, po zużyciu sporej ilości zapasów, postanowiłam nieco je uzupełnić... 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu


W ubiegłym miesiącu, zawieruszyłam dwa kosmetyki, więc prezentuję je przy okazji zakupów:

1. Iwoniczanka - Antycelulitowa emulsja do ciała
2. Sylveco - Oleiq - Hydrolat lawendowy

Wraz z gazetą Zwierciadło kupiłam:

3. Sylveco - Biolaven - Odżywka - mgiełka do włosów i skóry głowy

Zrobiłam też niewielki zakupy w Oriflame:

4. Oriflame - Eleo - Szampon do wszystkich typów włosów
5. Royal Velvet - Ujędrniający krem pod oczy
6. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny z granatem

 

 Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

Na Allegro również postanowiłam zrobić zakupy kosmetyczne (pakiet AllegroSmart jest w tym pomocny):

7. Sylveco - Duetus - Krem na dzień
8. Sylveco - Duetus - Krem na noc
9. Sylveco - Vianek - Nawilżający żel pod prysznic
10. Sylveco - Biolaven - Pianka do higieny intymnej
11. Sylveco - Biolaven - Pianka myjąca do twarzy


Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

12. Barwa Cosmetics - Barwa Naturalna - Regenerujący szampon jajeczny
13. Barwa Cosmetics - Barwa Naturalna - Nabłyszczająca odżywka octowa
14. Bielenda - Crystal Glow -Maseczka nawilżająco - wygładzająca Jade Stone
15. Dove - Go Fresh - Antyperdpirant 48 h Pear & Aloe Vera

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

Pod koniec sierpnia, pojawiła się długo wyczekiwana przeze mnie promocja -30% w Lawendowej Szafie. Nie mogłam się oprzeć...

16. Bisou - Mono Love - Zmiękczający peeling do ciała Sycylijska Truskawka
17. Fitokosmetik - Fito Bomb - Antycelulitowy peeling kawowy
18. Fitkokosmetik - Olejek do włosów odżywienie i nawilżenie
19. Green Feel's - Woda micelarna z ekstraktem z kwiatu wiśni Sakury Japońskiej do cery wrażliwej

 Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

20. Fitokosmetik - Beauty Visage - Maska alginatowa do twarzy
21. Fitokosmetik - Beauty Visage - Maseczka rozświetlająca do twarzy C + Citrus

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

22. Ava Laboratorium - Pore Solution - Serum na dzień zwężające pory
23. Bisou -Żel pod prysznic Thalassoterapia Grejpfrut i Wodorosty
24. Ecolatier - Maroccan Argana - Odżywka do włosów

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

25. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Ślimak
26. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Morskie wodorosty

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

27. Dizao Natural - Maseczka w płatkach pod oczy z Węglem Bambusowym
28. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Kolagen

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

29. Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Kwas hialuronowy
30. Fitokosmetik - Naturalna wazelina do ust Soczysta Żurawina

To wszystkie zakupy jakie zrobiłam w sierpniu. Jak widać zaszalałam...

6 komentarzy:

  1. Widzę, że udało Ci się zrobić sporo zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo zakupiłaś w sierpniu :) nie znam chyba żadnego z tych kosmetyków ale hydrolat lawenowy chętnie też bym sobie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nieznanych mi totalnie produktów! Zaciekawiły mnie płatki pod oczy oraz peeling truskawkowy - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrótce będą recenzje, cieszę się że zaskakuję nieznanymi kosmetykami :)

      Usuń