piątek, 27 sierpnia 2021

Rossmann - Alterra - Nawilżająca odżywka do włosów z dziką różą i kwasem hialuronowym

Rossmann - Alterra - Nawilżająca odżywka do włosów z dziką różą

 
Odżywkę, jak nie trudno się domyślić, kupiłam w Rossmanie. I był to raczej spontaniczny zakup czegoś nowego, niż przemyślana decyzja.
Odżywka zamknięta była w plastikowym opakowaniu, z nakrętką typu disc top. Konsystencja była średnio gęsta, nie lejąca. Odżywka pachniała różą z domieszką innego, nie znanego mi zapachu. Ale sam zapach nie utrzymywał się na włosach.
Odżywkę stosowałam w klasyczny sposób, nakładałam na umyte włosy i po kilku minutach spłukiwałam. Aby rozplątać włosy, potrzebowałam sporej jej ilości, przez co stawała się ona mało wydajna.
Po zastosowaniu tej odżywki włosy były wygładzone, sypkie i łatwo się układały.
Chociaż nie spodziewałam się po tej odżywce niczego specjalnego, to miło się „zawiodłam”. Byłam szczerze zaskoczona, jak dobrze działała na moje włosy. No i skład miała również, nie najgorszy…

Skład:
Aqua, Alcohol denat., Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Glycerin, Dodecane, Rosa Canina Fruit Extract, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Brassica Campestris/Aleurites Fordii Oil Copolymer, Brassicyl Isoleucinate Esylate, Betaine, Inulin, Lauryl Laurate, Brassica Alcohol, Caesalpinia Spinosa Levulinic Acid, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Fructose, Glucose, Ascorbyl Palmitate, Sodium Levulinate, Parfum, Citronellol, Geraniol, Linalool, Benzyl Salicylate

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
200 ml

Cena:
9,29

1 komentarz: