czwartek, 5 sierpnia 2021

Rexona - Maximum Protection - Antyperspirant Sport Strenght


  
Jak już wielokrotnie wspominałam w kwestii ochrony przed potem, stosuję wyłącznie antyperspiranty, które gwarantują mi ochronę na wiele godzin. Dlatego też po przetestowaniu, antyperspitantu Confidence z serii Maximum Protection od Rexony, postanowiła sięgnąć po kolejną jego wersję.
Opakowanie plastikowe, w dolnej części opakowania znajdowano się pokrętło, dzięki któremu wkręcana była zawartość opakowania.
Zapach –świeży, lekko słodkawy ale nie mdły. Konsystencja – kremowa, półpłynna. Szybko się wchłaniał, łatwo rozprowadzał się po skórze, nie brudził ubrań. A przede wszystkim, skutecznie chronił przed potem i nieprzyjemnym zapachem, przez cały dzień.
Dla mnie, osoby, która ma problem z nadpotliwością, sprawdzał się rewelacyjnie. Polecam osobom poszukującym niezawodnej ochrony.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Dimethicone, Cera Microcristallina, Paraffin, Parfum, Silica, Dimethicone Crosspolymer, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch Octenylsuccinate, BHT, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrated Silica, Gelatin Crosspolymer, Aqua, Sodium Benzoate, Cellulose Gum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool

Ocena produktu:

Skuteczny!

Pojemność:

45 ml

Cena:
15,99

4 komentarze:

  1. No proszę. Bardzo ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja długo miałam problem żeby znaleść dobry antyperspirant. Albo kolor bluzki pod pachą zmieniał, albo nie działał. Teraz używam z Nivea i jestem mega zadowolona. Nawet Medispirant nie dał rady. Tego nie używałam, na razie nie chce eksperymentować :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń