środa, 25 sierpnia 2021

Only Bio - Hair Balance - Pobudzająca wcierka do włosów

Only Bio - Hair in Balance - Pobudzająca wcierka do włosów


Wcierkę do włosów Only Bio znalazłam na półce w Rossmannie. Po wcześniejszym zakupie odzywki emolientowej z tej serii, byłam zachwycona tą linią – zwłaszcza cudownym zapachem.
Wcierka zamknięta była w plastikowej buteleczce z atomizerem. Rozpylana mgiełka nie była zbyt drobna (niestety).
Kosmetyk pachniał cudownie, słodko, owocowo, nieco cukierkowo. I to głównie z powodu tego zapachu, polubiłam tą serię. Wcierkę stosowałam (w miarę regularnie) po każdym myciu włosów, wcierając ją w skórę głowy.
Stosowałam ja akurat wtedy, gdy zmagałam się z mocnym wypadaniem włosów, jednak nie przypisuję jej jakiś szczególnych właściwości, hamujących wypadanie włosów. Moje włosy żyją własnym życiem i gdy zechcą, przestaną wypadać.
Do plusów, mogę dodać, że nie obciążała włosów ani ich nie sklejała. Nie podrażniała również skóry głowy.
Bardzo lubiłam ten kosmetyk ze względu na zapach, który bardzo długo utrzymywał się na włosach. I tak naprawdę, dla samego zapachu, byłabym skłonna kupić go ponownie.

Skład:
Aqua, Capsicum Annuum Fruit Extract, Equisetum Arvense Extract, Propanediol, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water, Calendula Officinalis Flower Extract, Glycerin, Punica Granatum Fruit Extract, Arnica Montana Flower Extract, Citric Acid, Tocopherol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Sorbic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol.

Ocena produktu:
Przyjemna!

Pojemność:

100 ml

Cena:
17,99 (w promocji)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście jeśli chodzi o zahamowanie wypadania to nie jest to najlepszy wybór, ale na samo pobudzenie wzrostu u mnie fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na wcierkę OnlyBio, ale czeka w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń