niedziela, 5 września 2021

Clochee - Pure by Clochee - Kremowa pianka oczyszczająca

Clochee - Pure by Clochee - Kremowa pianka oczyszczająca

O piance, po raz pierwszy usłyszałam na YT, gdy jedna z influencerek, zachwalała tą markę. O ile nie do końca wierzę w takie zapewnienia, to szukając jakieś pianki, natknęłam się akurat na tą i postanowiłam przetestować na własnej skórze.
Opakowanie wykonane było z ciemnego plastiku. Pompka dozująca piankę, działała bez zarzutu, do samego końca.
Pianka wydobywająca się z opakowania, była dość zwarta, nie przelewała się między palcami. Zapach był przyjemny, kojarzył mi się z kosmetyczną czystością (jakoś nie potrafię tego inaczej ubrać z słowa).
Kosmetyk dawał poczucie czystości, odświeżenia. Po zastosowaniu skóra była oczyszczona, ale nie ściągnięcia. Sprawdzał się zarówno rano jak i wieczorem, gdy zmywałam pozostałości makijażu. Nie podrażniał, nie przesuszał.
Był to kosmetyk, co do którego nie miałam zastrzeżeń, spełniał wszystkie moje oczekiwania.

Skład:
Aqua, Glycerin, Glycereth-7 Caprylate/Caprate, Tilia Cordata Flower Water, Sodium Cocoamphoacetate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Ribes Nigrum Bud Extract, Sambucus Nigra Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Allantoin, Arginine, Hydrolyzed Rice Protein, Lactic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Pentylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
150 ml

Cena:
30,00

6 komentarzy:

  1. Życzę udanego stosowania. Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super że pianka sie spisała spełniając wszystkie oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk. Nigdy nie używałam nic do mycia twarzy w formie pianki. Fajnie, że Ci się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię markę clochee ale nic z pure by clochee jeszcze nie miałam. pianka wydaje się bardzo ciekawa i warta wypróbowania :) cena również nie jest wygórowana, więc chętnie ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam i czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń