sobota, 11 września 2021

Sylveco - Wygładzający peeling do twarzy

Sylveco - Wygładzający peeling do twarzy

Po raz kolejny zdecydowałam się na zakup peelingu od Sylveco, zwłaszcza, że dwa poprzednie enzymatyczny i oczyszczający sprawdziły się u mnie bardzo dobrze.
Peeling zamknięty był w plastykowym opakowaniu z aluminiową nakrętką.
Zapach delikatny, przyjemny, zgodnie z opisem producenta, miał to być zapach olejku z werbeny egzotycznej.
Konsystencja była gęsta, treściwa ze sporą ilością drobinek peelingujących (korundu). Chociaż peeling łatwo się rozprowadzał (zwłaszcza po kontakcie z ciepłą skórą), to był bardzo tłusty. Trudno było go zmyć wyłącznie wodą, konieczne było użycie dodatkowego kosmetyku oczyszczającego do twarzy. Co prawda po zastosowaniu skóra była złuszczona i nawilżona, ale też bardzo natłuszczona.
Niestety, po mimo sympatii do marki Sylveco, peeling nie przypadł mi do gustu. Był bardzo tłusty, trudno się zmywał. Niestety przed jego zakupem nie doczytałam, że nie był rekomendowany do cer naczynkowych.

Skład:
Elaeis Guineensis Oil, Alumina, Cera Alba, Lauryl Glucoside, Zea Mays Starch, Helianthus Annus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Laurus Nobilis Leaf Oil

Ocena produktu:
Nie dla mnie.

Pojemność:

75 ml

Cena:
25,90

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś i nie byłam z niego zadowolona właśnie dlatego, że był strasznie tłusty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się raczej nie skuszę na ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy się skuszę :) Chyba poszukam czegoś innego :) moja cera ma skłonności do pękajacych naczynek

    OdpowiedzUsuń