poniedziałek, 27 września 2021

Fitokosmetik - Beauty Visage - Płatki pod oczy z kolagenem


Ostatnimi czasy, z przyjemnością sięgam po płatki pod oczy. Chociaż efekt po ich zastosowaniu jest dość krótkotrwały, to i tak wart osiągnięcia.
Płatki zamknięte były w szczelnym blistrze, który z kolei zamknięty był w papierowym opakowaniu.
Płatki miały fioletowy kolor, były grube, mięsiste, zawierały sporą ilość esencji. Niestety były dość delikatne i trzeba było uważać, aby nie uszkodzić hydrożelowej struktury (mi niestety się to przytrafiło podczas wyciągania z opakowania). Zapach był bardzo przyjemny kwiatowo – owocowy. Po nałożeniu pod oczy, płatki nie zsuwały się, dobrze przylegały. Po nałożeniu, wyczuwalne było schłodzenie okolicy oczu, które znikło po kilku minutach.
Zgodnie z zaleceniami producenta należało, trzymać płatki około 10 minut, ale ja trzymałam znacznie dłużej, bo nałożyłam je na noc. Rano, skóra była mocno wygładzona i nawilżona, a drobne zmarszczki wygładzone. Skóra była również delikatnie rozświetlona, dzięki maleńkim drobinkom miki.
Stosowanie tych płatków było bardzo przyjemne. Efekt jaki dawały również mnie satysfakcjonował. Wkrótce sięgnę po inną wersję, która czeka w zapasach.

Skład:
Aqua, Algae Extract, Glycerin, Chondrus Crispus Extract, Punica granatum peel extract, Silk Amino Acids, Morus Alba Extract, Ubiquinone, Hyaluronic Acid, Tocopheryl Acetate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Collagen, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 77491 /MICA

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:
2 szt.

Cena:
3,19

8 komentarzy:

  1. chyba sobie je kupię :D skusiłaś mnie :d I ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie płatki. Z pewnością sprawdzę jak będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam jeszcze nigdy takich płatków pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sprawdzić, zwłaszcza jakieś hydrożelowe :)

      Usuń
  4. Ciekawe oraz inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, przetestuje koniecznie ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń