piątek, 17 września 2021

Lirene - Dermoprogram - Żel pod prysznic z oliwką Bawełna


Żel pod prysznic skusił mnie zawartością oliwki, a co za tym idzie miałam nadzieję, że rozwiąże problem mojej przesuszonej skóry.
Opakowanie żelu, wykonane było w całości z plastiku. Zamknięcie – na klik.
Konsystencja żelowa, ani gęsta, ani rzadka. Zapach – bardzo sztuczny, chemiczny, jak dla mnie nieprzyjemny.
Dobrze się pienił, skutecznie oczyszczał. Niestety nie zapewniał dodatkowego nawilżenia. Właściwie nie różnił się niczym od klasycznych, drogeryjnych żeli pod prysznic, które zazwyczaj przesuszają moją skórę.
Z przykrością, muszę stwierdzić, że żel nie sprawdził się u mnie. Nie zachwycił mnie ani zapachem ani działaniem. Nie wrócę do niego.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Paraffinum Liquidum, Benzylalcohol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol

Ocena produktu:
Bez szału!

Pojemność:
250 ml

Cena:
10,29

4 komentarze: