środa, 29 września 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

We wrześniu jakoś opuściła mnie chęć kupowania kosmetyków. Kupiłam tylko kilka niezbędnych:

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu



W Biedronce kupiłam:

1. Eveline Cosmetics - Hair 2 love - Emolientowa odżywka do włosów
2. Eveline Cosmetics - I'm Bio - Delikatna pianka do mycia twarzy
3. Dove - Invisibledry - Antyperspirant 48 h

W drogeriach internetowych skusiłam się na:

4. Miya - Serum z witaminą C
5. Only Bio - Hair of the day - Peeling do skóry głowy
6. Radical - Peeling trychologiczny do skóry głowy
7. Etiaxil - Bloker potu

Od koleżanki natomiast otrzymałam:

8. Petitfee - Hydrożelową maskę do twarzy

I to wszystko z nowości kosmetycznych. Prawda, że niewiele?

12 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Same fajne produkty :) Chętnie wypróbowałabym wszystkie :) Z podanych mam tylko peeling od radical, ale jeszcze nie używany, czeka na półce na swoją kolej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) radical też będę dopiero testować :)

      Usuń
  2. Czyste złoto ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to sporo tych nowości. ciekawi mnie ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widzę mazidło z napisem SERUM to od razu mnie korci aby to brać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń