środa, 1 września 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 8/2021

 Z początkiem nowego miesiąca, tradycyjnie przyszedł czas na denko.

Zużycia kosmetyczne - DENKO 8/2021

 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Zużycia kosmetyczne - DENKO 8/2021
 

1. Sylveco - Vianek - Wzmacniający szampon do włosów do włosów osłabionych i zniszczonych z ekstraktem z nasion kozieradki. Nie zachwycił mnie działaniem, słabo się pienił. 💚 RECENZJA
2. Sylveco - Duetus - Serum regulujące. Chociaż nie pachniało zbyt pięknie, to całkiem dobrze radziło sobie z drobnymi wypryskami. 💚💛 RECENZJA
3. Sylveco - Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej z ekstraktem z owoców żurawiny, babki lancetowatej i kory dębu. Niezwykle delikatna, przenosi higienę intymną na inny poziom. 💛 RECENZJA
4. Sylveco - Odżywcza pomadka z peelingiem.  Nie do końca przypadły mi do gustu, ostre drobinki, które były zawarte w pomadce. 💚💜 RECENZJA
5. Sylveco - Vianek - Rewitalizujący żel myjący do twarzy z ekstraktem z owoców truskawek i kwasem migdałowym. Dobrze oczyszczał cerę, nie podrażniał. Bardzo dobry kosmetyk do stosowania na co dzień. 💛 RECENZJA
6. Sylveco - Vianek - Łagodząco - wygładzający peeling do ciała. Nie był to mocny zdzierak, ale poza łagodnym złuszczaniem, dodatkowo nawilżał skórę. Niestety, zapach nie do końca mi odpowiadał. 💚💛 RECENZJA
 
Zużycia kosmetyczne - DENKO 8/2021

7.
Nivea - Fresh Blends - Żel pod prysznic Arbuz i Mięta. Bardzo przyjemny kosmetyk na lato. Świetnie pachnie!💛 RECENZJA
8. Rexona - Maximum Protection - Antyperspirant Sport Strenght. Skuteczna nawet w najbardziej upalne dni. 💛 RECENZJA
9. Fitokosmetik - Fresh Cosmetics - Odżywczy olej cedrowy do włosów. Jeden z lepszych kosmetyków do włosów, jaki ostatnio używałam. 💛 RECENZJA
10. Only Bio - Hair in Balance - Odżywka emolientowa. Moje włosy bardzo polubuły tą odżywkę. Pięknie pachniała, a zapach utrzymywał się przez dłuższy czas.  💛 RECENZJA
11. Sylveco - Oleiq - Hydrolat róża damasceńska. Łagodził podrażnienia, ładnie pachniał. 💛 RECENZJA
 
Zużycia kosmetyczne - DENKO 8/2021

12. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli Serce & Owoce Jagodowe. Godna przetestowania sól do kąpieli. 💚 RECENZJA
13. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli "Radość z Natury". Fajny umilacz kąpieli. 💚 RECENZJA
14.  Lirene - Dermoprogram - Oczyszczająca maska glinkowa do twarzy. Chociaż zapowiadała się ciekawie, to nie zachwyciła działaniem. 💚 RECENZJA
15. Lirene - Dermoprogram - Nawilzająca maska z szampanem i złotem Ladies Night. Stosowana przed wielkim wyjściem, nie zrobiła efektu WOW.💚 RECENZJA
 
I to już wszystkie moje sierpniowe zużycia. Nie jest tego może zbyt dużo, ale było sporo fajnych kosmetyków.  

 

8 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu czaję się na ten żel arbuzowy z Nivea, bo uwielbiam arbuzowe kosmetyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie żel z arbuza. Musi mieć fajny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz wyglądać piękne i zadbanie używając tylu kosmetyków, gratuluję gustu i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo Vianka :D Co mnie nie dziwi, znam tylko pomadkę z peelingiem i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ilość kosmetyków od Sylveco nikogo już chyba nie dziwi :D

      Usuń