czwartek, 9 września 2021

Lirene - Dermoprogram - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy rewitalizacja i odżywienie Szpinak & Pietruszka

Lirene - Dermoprogram - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy rewitalizacja i odżywienie

Podczas zakupów kosmetycznych na Allegro, natknęłam się na dość ciekawe, warzywne maski od Lirene. A jako, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie, to je kupiłam do przetestowania.
Niestety, już na samym początku „zawiodłam się”… maseczka ani nie była intensywnie zielona (no może miała lekko zieloną poświatę) ani nie pachniała warzywnie… Konsystencja była kremowa, gładka, łatwo się rozprowadzała.
Maseczka w ciągu 15 minut w dużym stopniu się wchłonęła. Podczas zmywania, lekko się ślizgała, ale dało się ją zmyć samą wodą.
Po zastosowaniu skóra była odżywiona i nawilżona. Kolejnego dnia rano, byłam pozytywnie zaskoczona poziomem nawilżenia mojej skóry.
Zdecydowanie byłam zadowolona z jej działania.

Skład:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, PEG-100 Stearate, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Oil, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Spinacia Oleracea Leaf Extract, Carum Petroselinum Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sodium Polyacrylate, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Trideceth-6, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronelol, Methyl Ionone, Linalool, Limonene, Sodium Chloride, CI 19140, CI 42090, CI 16255

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
9 ml

Cena:
3,99

4 komentarze: