wtorek, 21 września 2021

Garnier Fructis - Hair Food - Wygłądzający szampon do włosów Macadamia


Garnier Fructis - Hair Food - Wygłądzający szampon do włosów Macadamia


Podczas jednych z wizyt w Rossmannie, skusiłam się na zakup szamponu od Garniera z serii Hair Food. A ,że były to szampony zachwalane jako te ze składnikami pochodzenia naturalnego, postanowiłam przetestować.
Szampon zamknięty był w ciemnej butelce, w całości wykonanej z plastiku.
Konsystencja szamponu była żelowa, przeźroczysta. Pachniał przyjemnie, nieco owocowo, słodkawo, zapach szybko zanikał. Pienił się łatwo i obficie, dobrze oczyszczał włosy. Niewielka jego ilość wystarczała na umycie moich długich i gęstych włosów.
Po zastosowaniu włosy były gładkie, łatwo się rozczesywały. Natomiast po wysuszeniu łatwo i szybko się układały (w moim przypadku – prostowały). Niestety zauważyłam, że już drugiego dnia po użyciu włosy były obciążone, szybciej się przetłuszczały. Było to dość niezwykłe, bo do tej pory stosując inne szampony, nie miałam takiego problemu.
Po mimo wielu zalet, ostatecznie szampon nie do końca przypadł mi do gustu. Zbyt mocno obciążał włosy, przez co szybko wydawały się nieświeże.

Skład:
Aqua / Water, Sodium Lauryl Sulfate, Coco-Glucoside, Coco-Betaine, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Glyceryl Oleate, Triethyl Citrate, Lecithin, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Hydroxypropyl Guar, Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Linalool, Geraniol, Coumarin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Benzyl Cinnamate, Benzyl Salicylate, Parfum / Fragrance

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
350 ml

Cena:
19,99

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie przypadł Ci do końca. Myślę, że po Twoim opisie jednak warto go wpróbować, samemu sprawdzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że mnie też by zbyt obciążał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spróbować można :D Jednak nie jestem pewna czy by się u mnie sprawdził. Ale szansę można dać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypuszczam, że moje włosy również mógłby obciążyć, bo są bardzo cienkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, ale myślę że też bym na niego zwróciła uwagę, gdybym go spotkała w Rossmannie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może inna wersja by się u Ciebie sprawdziła...

      Usuń