wtorek, 7 września 2021

Rossmann - Fusswohl - Płyn z mocznikiem do kąpieli stóp

Rossmann - Fusswohl - Płyn z mocznikiem do kąpieli stóp

Płyn kupiłam po wysłuchaniu na YT, samych pozytywnych opinii na jego temat. Zwłaszcza, że moje stopy, potrzebują skutecznej pielęgnacji.
Płyn zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką. Wypływ płynu, dodatkowo był zabezpieczony korkiem z otworem, po środku ( i dobrze, bo nie trzeba jego dużej ilości).
Zapach przypominał mi zapach mydła i kojarzył się z czystością. Natomiast konsystencja przypominała gęsty olejek.
Płyn dolewałam do ciepłej wody, w której później moczyłam stopy, przez ok. 15 min. Niemal od razu, na stopach pojawiała się nieco śliska warstewka, która była całkiem przyjemna. Płyn mocno rozmiękczał naskórek, dzięki czemu, dawał się on łatwo ścierać. Po skończonej kąpieli, stopy były nawilżone, gładkie nawet przez kilka dni. Również płytka paznokciowa, wyglądała lepiej, a skórki z łatwością dawały się odsuwać.
Płyn był szybkim sposobem na poprawę wyglądu stóp oraz na ich nawilżenie. Tani, łatwo dostępny i skuteczny – czego chcieć więcej. Wrócę nie raz…

Skład:
Aqua, Urea, Caprylyl/Capryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Parfum, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Niacinamide, Potassium Sorbate, Linalool, Limonene, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate.

Ocena produktu:
Super!

Pojemność:
200 ml

Cena:
8,99

3 komentarze:

  1. Jaki fajny produkt. Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piątka za odwagę, mocznik to przecież, to czym sikamy.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń