niedziela, 19 września 2021

Sylveco - Oleiq - Hydrolat Mięta pieprzowa

Sylveco - Oleiq - Hydrolat Mięta pieprzowa


 
Po raz kolejny sięgnęłam po hydrolat z serii Oleiq od Sylveco. Od jakiegoś czasu hydrolaty stały się stałym elementem pielęgnacji.
Opakowanie było wykonane z ciemno niebieskiego szkła. Atomizer rozpylał delikatną, drobną mgiełkę. Pojemność kosmetyku była nieco mniejsza, niż klasycznych toników, ale starcza na porównywalnie długi okres czasu.
Dzięki wygodnemu atomizerowi, hydrolat stosowałam bez używania wacików, rozpylając go bezpośrenio na twarz.
Hydrolat pachniał miętowo, ale był to raczej zapach naparu miętowego niż tej świeżo zerwanej. Kosmetyk przyjemnie odświeżał i delikatnie chłodził skórę, dzięki czemu był idealnym wyborem na lato. Podczas gdy go stosowałam, skóra rzadko się przetłuszczała, a pory były delikatnie zwężone.
Po raz kolejny, hydrolat Oleiq okazał się w skutecznym i przyjemnym w stosowaniu hydrolatem. Sięgnę ponownie ale po inną wersję.

Skład:
Mentha Piperita (Peppermint) Flower Water, Sodium Levulinate, Sodium Anisate

Ocena produktu:
Super!

Pojemność:
100 ml

Cena:
29,99

12 komentarzy:

  1. Doskonała recenzja
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki od producenta - Sylveco. Ten Hydrolat mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wypróbować ten hudrolat, bo bardzo lubię tę markę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie miałam takiego hydrolatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam, ale tego kosmetyku nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że atomizer generuje drobną mgiełkę, fajnie że delikatnie chłodzi też pomyślałam że fajny na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę odświeżający i w sam raz na lato :)

      Usuń
  7. Wieku nie używałam hydrolatu, kiedy ja to w końcu zmienię :D

    OdpowiedzUsuń