wtorek, 19 października 2021

Ecolatier - Głęboko oczyszczający szampon - peeling do skóry głowy Kokos


 
Podczas zakupów w Lawendowej Szafie, często szukam kosmetyków oryginalnych i rzadko spotykanych. Dlatego z wielkim zaciekawieniem postanowiłam przetestować połączenie peelingu do skóry głowy i szamponu.
Kosmetyk zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką.
Zapach był bardzo naturalny – pachniał po prostu solą i kokosem.
Konsystencja peelingu (bo tak traktowałam ten kosmetyk) była zaskakująca – gęsta, gumowa i trudno się go nabierało. Najczęściej nabierałam niewielką ilość na dłonie i z odrobiną wody rozrabiałam go do rzadszej konsystencji. I dopiero tak przygotowany kosmetyk nakładałam na skórę głowy i wykonywałam peeling. Niestety, kosmetyk trudno rozprowadzał się po skalpie, a fakt, że prawie wcale się nie pienił nie ułatwiał tego zadania. Aby zauważyć efeky po zastosowaniu, peeling musiał być przeprowadzony intensywnie i ze sporą ilością kosmetyku. Dodatkowo sól zawarta w kosmetyku, podrażniała moją wrażliwą skórę głowy.
Sam efekt po zastosowaniu peelingu był całkiem niezły.
Niestety, spodziewałam się, że peeling będzie miał rzadszą konsystencję i będzie łatwiej rozprowadzał się po skalpie. Nie nazwałabym tego kosmetyku, szamponem bo właściwie nie możliwe było umycie włosów z jego pomocą. Przetestowałam, ale nie mam ochoty sięgać po niego ponownie.

Skład:
Maris Sal, Vegetable Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Cetearyl Alcohol, Organic Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Xanthan Gum, Parfum, Aqua, Organic Cocos Nucifera (Coconut) Liquid Endosperm, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citral, Coumarin, Citronellol, Limonene

Ocena produktu:
Bez szału…

Pojemność:
250 ml

Cena:
20,44

1 komentarz: