środa, 13 października 2021

Barwa - Barwa Naturalna - Nabłyszczająca odżywka octowa

Barwa - Barwa Naturalna - Nabłyszczająca odżywka octowa


Na odżywkę trafiłam w „internetach”, gdzie była bardzo zachwalana przez włosomaniaczki. Nie do końca do mnie jednak przemawiała marka ani cena, bo jak coś tak taniego może być w ogóle skuteczne?
Opakowanie w całości wykonane było z plastiku, nakrętka zamykana na klik. Tylko pod koniec opakowania, miałam problem z wydobyciem resztki kosmetyku.
Zapach odżywki był przyjemny (chociaż nie mogę określić z czym mi się właściwie kojarzył), nie utrzymywał się na włosach. Konsystencja odżywki była gęsta, treściwa (nie jedna maska do włosów bywa rzadsza). Od razu po nałożeniu na włosy, rozplątywała je i wygładzała. Po spłukaniu i wysuszeniu włosów, były one widocznie wygładzone i błyszczące, łatwo się układały. Stosowałam ją z umiarem, raz na tydzień. Starczyła na około 3 miesiące.
Dodam jeszcze, że był to kosmetyk bez gliceryny, SLSów, parabenów czy silikonów.
Podsumowując mogę stwierdzić: no cóż… myliłam się, tanie nie znaczy od razu marnej jakości. Z racji, że był to kosmetyk emolientowy, moje włosy go pokochały. Z przyjemnością będę do niego wracać.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Vitis Vinifera Seed Oil, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Panthenol, Olus Oil, Tocopherol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCL, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Parfum, Linalool, Citric Acid

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:

200 ml

Cena:

5,99

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem tanie jak najbardziej może być dobre. Fajnie, że ta odżywka się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją mama wspominała, że po umyciu włosów zawsze płukała je w wodzie z octem. Widocznie coś w tym jest, skoro i tak odżywka go zawiera. A co do ceny to faktycznie nie zawsze tanie znaczy gorsze, niestety za markę płacimy. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam, ale tej odżywki jeszcze nie miałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą odżywką, bo też nie spodziewałabym się po niej konkretnego działania, a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a właśnei sie zastanawiałam nad nią, z tego co widziałam jest promka na te produkty.

    OdpowiedzUsuń