poniedziałek, 25 października 2021

Rossmann - Isana Sun Ozon - Pianka do golenia

Rossmann - Isana Sun Ozon - Pianka do golenia


Pianki z Isany odkryłam już jakiś czas temu i od tego czasu jestem im wierna, zmieniam tylko ich rodzaje. Tym razem znalazłam wersję SunOzon o oryginalnym zapachu mleczka z tej serii.
Ze strony opakowania, nie było żadnych problemów. Jedynie podczas ostatnich użyć pianki, trochę pryskała.
Zapach był przyjemny, delikatny, niezbyt intensywny. Konsystencja pianki była zwarta, sztywna ale łatwo dawała się rozprowadzać po skórze. Po nałożeniu na skórę, pozostawiałam ją na krótką chwilę, aby delikatnie zmiękczyć włoski. Dzięki temu depilacja była znacznie łatwiejsza. Dodam jeszcze, że nie podrażniała ani nie przesuszała skóry.
Po raz kolejny, pianka do golenia z Isany sprawdziła się u mnie w 100%, nie miałam jej nic do zarzucenia.

Skład:
Aqua, Glycerin, Triethanolamine, Stearic Acid, Palmitic Acid, Butane, Laureth-23, Propane, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Sorbic Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
150 ml

Cena:
3,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz