sobota, 9 października 2021

Sylveco - Intensywnie regenerująca kuracja do rąk z masłem shea, avocado i mocznikiem

Sylveco - Intensywnie regenerująca kuracja do rąk z masłem shea, avocado i mocznikiem

 
Kupując ten kosmetyk, miałam plan, że będę go używać zgodnie z przeznaczeniem, jako maskę, wieczorem, nakładając bawełniane rękawiczki. Jednak szybko przekonałam się, że nie wychodzi mi to najlepiej, więc postanowiłam wykorzystać tą maskę, jako krem – po prostu.
Opakowanie: miękka tuba z zamknięciem na klik. I tak na końcu ją rozcięłam, aby wydobyć wszystko do końca. Konsystencja nie rzadka, dość treściwa. Zapach przyjemny, z wyczuwalną nutą ziół. Niezbyt intensywny, szybko się ulatniał.
Maska szybko się wchłaniała (z łatwością można było wpracować ją w skórę dłoni), nie pozostawiała lepiej warstwy, dzięki czemu już po krótkiej chwili można było wrócić do swoich zajęć. Poprawiała także wygląd dłoni, niemal od razu po nałożeniu, wszelkie przesuszenia były niewidoczne.
Zdecydowanie mogę polecić tą maskę, wszystkim tym, którzy poszukują skutecznego nawilżenia połączonego z szybkim wchłanianiem. W sam raz na jesienno – zimowy sezon.

Skład:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Urea, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Oenothera Biennis Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Lecithin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima Butter, Sodium Lactate, Trifolium Pratense (Red Clover) Extract, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Phytic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Limonene.

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:
75 ml

Cena:
22,90

2 komentarze: