piątek, 15 października 2021

Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Morskie wodorosty

Dizao Natural - Hydrożelowe złote płatki pod oczy Morskie wodorosty

Ostatnimi czasy, bardzo polubiłam stosowanie płatków pod oczy. Chociaż efekt jaki zapewniają, jest dość ulotny, to i tak chętnie po nie sięgam, ze względu na samą przyjemność ich stosowania. Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować markę Dizao, którą znalazłam w Lawendowej Szafie.
Płatki miały złoty kolor, były średnio grube (płatki, które opisywałam tutaj, były zdecydowanie grubsze). Zapach był bardzo przyjemny, świeży (nie kojarzył mi się z niczym konkretnym). Po nałożeniu pod oczy, płatki dobrze przylegały, nie zsuwały się. Zaraz po nałożeniu wyczuwalne było schłodzenie i lekkie mrowienie, które znikało po kilku minutach. Producent zalecał, trzymać płatki około 10 – 15 minut, ale ja trzymałam znacznie dłużej (zasnęłam z nimi). Po zastosowaniu (rano) skóra wokół oczu była widocznie nawilżona, rozjaśniona i wygładzona, a drobne zmarszczki wypełnione. Dodatkowo, zawartość miki, sprawiała, że okolica oka była delikatnie rozświetlona.
Płatki były bardzo przyjemnym dodatkiem w pielęgnacji twarzy. Efekt, jaki zapewniały był całkiem dobry, chociaż krótkotrwały. W sam raz do zastosowania przed wielkim wyjściem.

Skład:
Water, Glycerin, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Elastin, Laminaria Digitata Extract, Fucus Vescilosus Extract, Spirulina Maxima Extract, Tremella Fuciformis Extract, Allantoin, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl, Butylcarbamate, Mica (CI 77019), Ascrobic Acid.

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:
2 szt.

Cena:
4,59

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio również kupiłam w końcu płatki pod oczy. :) Mam nadzieję, że przy regularnym stosowaniu jednak efekty pozostaną ze mną na dłużej. Jeżeli chodzi o dizao natural to pierwszy raz widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych płatków akurat nie znam, ale od dłuższego czasu staram się stosować płatki żelowe pod oczy regularnie, lubię jak rano zmniejszają opuchliznę i nawilżają cienką skórę pod okiem.

    OdpowiedzUsuń