niedziela, 3 października 2021

Natura Estonica Bio - Nawilżająca maseczka do twarzy z Spoforą Japońską

Natura Estonica Bio - Nawilżająca maseczka do twarzy z Spoforą Japońską

 
Maseczkę od Natura Estonica odkryłam podczas w Lawendowej Szafie. Potrzebowałam kosmetyku, który zapewniłby mi dodatkowe nawilżenie mojej cery.
Maseczka zamknięta była w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce.
Konsystencja maseczki była żelowa, przeźroczysta. Pachniała bardzo przyjemnie, otulająco. Maseczka niezwykle łatwo się rozprowadzała po twarzy. Bezpośrednio po nałożeniu na skórę lekko ją chłodziła (krótkotrwale).
Po zalecanym przez producenta czasie (po ok. 15 min.) maseczka była już w sporej części wchłonięta i lekko przyschnięta. Zmywanie maseczki wymagało sporej ilości wody lub zmywania przy pomocy gąbeczki.
Po zastosowaniu, skóra była nawilżona i wygładzona. Efekt może nie był długotrwały, bo nie utrzymywał się dłużej niż 24h, ale i tak wart zachodu. Innych efektów pielęgnacyjnych nie zauważyłam.
Maseczka była przyjemna w użytkowaniu, ładnie pachniała oraz całkiem dobrze nawilżała. I chociaż nie została odkryciem roku, to był, to dobry kosmetyk.

Skład:
Aqua, Panthenol, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sophora Japonica Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sodium PCA, Ubiquinone, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum, CI 42051, CI 14720

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
75 ml

Cena:
12,19

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że nawilża. Tego bowiem szukam w takich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili pomyślałem sobie, że to kosmetyk z Estonii.
    Sam takich nie używam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że kiedyś miałam w planach kupno tej maski. Ale jest tak słabo dostępna, że nie wiem czy uda mi się ostatecznie ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń