poniedziałek, 11 października 2021

Sylveco - Biolaven - Pianka myjąca do twarzy

Sylveco - Biolaven - Pianka myjąca do twarzy

W tym roku Sylveco co rusz zaskakuje nowościami (zwłaszcza mnie). Gdy już myślę, że przetestowałam wszystko do mycia twarzy, pojawia się nowy, interesujący kosmetyk. Dlatego piankę kupiłam niemal zaraz po premierze, ale na używanie jej przyszło mi jednak trochę poczekać.
Opakowanie w całości wykonane było z plastiku i nie sprawiało żadnych problemów podczas użytkowania kosmetyku.
Pianka pachniała delikatnie, tak jak w całej linii wyczuwalny był zapach lawendy i winogron. Konsystencja pianki, była dla mnie, lekkim zawodem, bo by była dość rzadka i łatwo przepływała pomiędzy palcami. Jednak sama pianka skutecznie ale delikatnie oczyszczała twarz. Sprawdzała się rano jak również wieczorem, gdy domywałam resztki makijażu. Nie przesuszała, nie podrażniała. Nawet miałam wrażenie, że lekko nawilżała, bo nigdy po jej zastosowaniu nie miałam wrażenia ściągniętej skóry.
Podsumowując, mogę polecić ten kosmetyk wszystkim tym, którzy poszukują delikatnego ale skutecznego oczyszczenia w formie pianki.

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sorbitol, Vinis Vinifera Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Urea, Allantoin, Lactic Acid, Lavandula Angustifolia Extract, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Parfum

Ocena produktu:

Bardzo dobra!

Pojemność:
150 ml

Cena:
21,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz