wtorek, 5 października 2021

Sylveco - Vianek - Kojąco - regenerujący olejek do ciała z olejem ze słodkich migdałów

Olejek trafił do mnie jako gratis do zakupów w sklepie internetowym Sylveco. I chociaż nie do końca przepadam za tym typem kosmetyku, to postanowiłam go zużyć.
Olejek zamknięty był w plastikowym opakowaniu z pompką. Co do opakowania nie miałam zastrzeżeń.
Olejek miał treściwą konsystencję i lekko żółtawy kolor. Pachniał przyjemnie, ale niezbyt intensywnie. Zapach przypominał mi truskawki.
Olejek jak to olejek wchłaniał się dość wolno, ale nawilżenie jakie zapewniał było całkiem dobre. Niestety, fakt że wchłaniał się wolno, sprawiał, że sięgałam po niego niechętnie. Dlatego też, postanowiłam go wykorzystać do olejowania włosów oraz nawilżania skalpu. W tych rolach sprawdzał się dobrze, a moje włosy całkiem dobrze przyjęły ten rodzaj olejku.
Jako, że nie jestem wielką fanką olejków to jego stosowanie nie sprawiało mi przyjemności, zwłaszcza gody stosowałam go zamiast balsamu do ciała. Był OK, ale nie mam ochoty do niego wracać.

Skład:
Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Linalool

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
25,49

10 komentarzy:

  1. Gdzieś już widziałam ten produkt. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli olejowa formuła to problem, to warto odpuścić :)

      Usuń
  2. też nie lubię jak kosmetyk wolno sie wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pani Wioleta już widziałem ten kosmetyk. Migdał ładnie pachnie i to jest główna dla mnie pokusa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przyzwyczajona do stosowania olejków, więc wchłanianie pewnie nie będzie dla mnie problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego produktu. Miłego weekendu 🍁🍁🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń