piątek, 29 października 2021

Lirene - Dermoprogram - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy odmłodzenie o wygładzenie Dynia & Imbir

Lirene - Dermoprogram - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy odmłodzenie o wygładzenie Dynia & Imbir

Maseczkę kupiłam przypadkowo, dorzucając ją do koszyka, aby osiągnąć limit do darmowej dostawy. Spędziła sporo czasu w zapasach nim ją zużyłam i w sumie dobrze, bo fajnie wpisuje się w jesienny klimat.
Maseczka miała kremową konsystencję z lekko beżowym odcieniem. Zapach przyjemny, wyczuwalny był imbir.
Maseczka łatwo rozprowadzała się po skórze, nie zasychała, ale w dużym stopniu wchłonęła się. Gdy trzymałam ją na twarzy, przez krótki czas czułam delikatne mrowienie, w miejscach gdzie moja skóra była nieco podrażniona. Jednak było to krótkotrwałe i minęło. Chociaż była to typowa maseczka bez spłukiwania, to zgodnie z moim zwyczajem ostatecznie ją zmyłam.
Po zastosowaniu skóra była wygładzona i nawilżona. Efekt nie był długotrwały ale zauważalny.
Maseczka była miłym urozmaiceniem codziennej pielęgnacji i idealnie wpisywała się w długie jesienne wieczory.

Skład:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cetyl Palmitate, peg-100 stearate, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Oil, Bis-Peg-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Cucurbita Pepo Fruit Extract, Zingiber Officinale Root Extract, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Trideceth-6,limonene, Eugenol, Coumarin, Cinnamal, CI 15985

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
9 ml

Cena:
2,90

1 komentarz: