poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Kosmetyczne zużycia - DENKO 3/2019

Czas na podsumowanie marca. Oto co udało mi się zużyć w marcu:


1. Paramedica - Paraderm Plus -Szampon z dziegciem i octopiroxem. To już kolejne opakowanie tego produktu. Zamierzam nabyć kolejne, bo szampon świetnie sprawdza się przy moim łuszczycowym skalpie. Pomaga w usunięciu nadmiaru łuski. 💛 RECENZJA
2. Ruskaja Kosmetika - Babcina Apteka - Dziegciowy szamopn do włosów. Miał bardzo mocny zapach dziegciu, dobrze mył, lekko niwelował świąd skalpu. 💜 RECENZJA


3. Floris - Sól bocheńska do kąpieli - Lawenda. Przyjemniaczek do kąpieli, ale nie wywołał u mnie fali radości. 💚 RECENZJA
4. Rossmann - Facelle Intim Sensitive - Płyn do higieny intymnej. Po mimo wielu pozytywnych opinii, u mnie się nie sprawdził. Skutecznie zraziłam się do całej serii. 💜 RECENZJA


5. Oriflame - Love Nature - Oczyszczająca maseczka glinkowa z jabłkiem. Całkiem fajna maseczka oczyszczająca. Gdy zbyt mocno zaschnie, bardzo trudno ją zmyć. 💚 RECENZJA
6. Oriflame - Love  Nature - Maseczka dodająca promienności z liczi. Kolejna, całkiem przyjemna maseczka. 💚
7. Farmina - Retimax 1500 - Maść ochronna z witaminą A. Uniwersalny produkt na wiele dolegliwości skórne. Coś czuję, że zagości u mnie na dłużej. 💛 RECENZJA
8. LovECoiL - BIO Olejek -wypełniacz do wypełniania uszkodzonych i porowatych włosów. Jestem w fazie testów tego produktu, cała kuracja trwa 10 tygodni. W chwili obecnej jestem w połowie, więc na recenzję czy rzeczywiście działa będzie trzeba trochę poczekać.
9.Dax Cosmetics - Perfecta SPA - Zabieg regenerujący domowy manicure - Peeling + maska-serum do rąk. Całkiem fajny, niedrogi sposób na szybką, ale dość krótką poprawę wyglądu dłoni. 💛 RECENZJA

W dalszym ciągu wykorzystuję zebrane próbki.


1. Sylveco - Vianek - Łagodzący krem BB2
2. Sylveco - Vianek - Łagodzący krem do twarzy na noc
3. Sylveco - Vianek - Normalizujący krem do twarzy na dzień x 2
4. Sylveco - Vianek - Wzmacniający krem do twarzy na dzień (zielony kolor!)
5. Sylveco - Vianek - Wzmacniający krem do twarzy na noc
6.  Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na dzień
7.  Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na noc
8.  Sylveco - Vianek - Odżywczy krem do twarzy na dzień


 9. Oriflame - NovAge - Ecolagen Wrinkle Power - Przeciwzmarszczkowy krem na noc
10. Oriflame - NovAge - Ecolagen Wrinkle Power- Przeciwzmarszczkowy krem na dzień
11. Oriflame - NovAge - Ecolagen Wrinkle Smoothing - Przeciwzmarszczkowy krem na noc
12.  Oriflame - NovAge - Bright Sublime - Rozjaśniający krem na noc
13. Oriflame - NovAge - Time Restore - Regenerujący krem na noc
14. Oriflame - Optimals Hydra Mate - Balsam na dzień do cery tłustej (dobrze matuje)
15. Oriflame - Optimals EvenOut - Krem na dzień do skóry z przebarwieniami
16. Ziaja - Cupuacu - Odżywczy krem na dzień i noc
17. Ziaja Med - Kuracja łagodząca - Ultrakojący krem do twarzy 
 

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

6 komentarzy:

  1. Sporo próbek zużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam sól do kąpieli i płyn do higieny intymnej, ale w innych wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nie spisał się Facelle. Strasznie mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam odżywczy krem Vianka w pełnowymiarowym opakowaniu i bardzo dobrze mi się sprawdzał 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że tyle próbek udało ci się zużyć :) Facelle u mnie też się nie sprawdza, ale jako łagodzący szampon już o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń