czwartek, 25 kwietnia 2019

Garnier - Regenerujące mleczko do ciała "Opatrunek w mleczku"


Czy ktoś w ogóle uwierzy, że to mleczko kupiłam po raz pierwszy? Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii już od wielu lat! Kupiłam je w Biedronce, podczas gdy przez sklep przelewała się fala Słodziaków (za zakup mleczka były chyba dodatkowe naklejki, więc wyboru nie było).
Chociaż opakowania nie da się postawić na nakrętce, to z wydobyciem kosmetyku, nawet gdy jest go nie wiele nie ma większego problemu.
Zapach bardzo delikatny, niemal niewyczuwalny, nie kojarzy mi się z niczym konkretnym. Konsystencja typowa dla tego rodzaju produktów, lekka, "mokra", nie klejąca. Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoczki, od razu można zakładać ubranie.
Samo działanie jest bardzo dobre, skóra nawilżona, gładka i generalnie wygląda lepiej. I zapewne byłby to mój numer jeden gdybym nie zwracała uwagi na skład kosmetyków oraz nie poznała masła do ciała Naturativ. 
Ostatecznie kosmetyk oceniam jako dobry, pomimo że jestem zadowolona z jego działania, to po bliższym zapoznaniu się ze składem, następnym razem wypróbuję coś naturalnego.

Skład:

Aqua, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Elaeis Guineensis/Palm Oil, Petrolatum, Butyrospermum Parkii/Shea Butter, Cetearyl Alcohol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Acer Saccharinum/Sugar Maple Extract, Allantoin, Coco-Glucoside, Ammonium Polyacrylodimethyl Taurate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Imidazolidinyl, BHT, Parfum/Fragrance

Ocena produktu:

Dobry

Pojemność:

400 ml

Cena:

9,99

8 komentarzy:

  1. Miałam i całkiem fajne ale bardziej przypadła mi do gustu wersja tych mleczek w zielonych opakowaniach. Moja mama od lat używa tego czerwonego właśnie i bardzo sobie chwali je 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to mleczko,a krem do rąk z tej serii uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this looks amazing!!
    Beautiful photos ♥
    Hugs!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ale bardzo bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś go kupiłam ale ze względu na skład zrezygnowałam z używania tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam go do tej pory i raczej nie sięgnę. U mnie mleczka idą w takim tempie, że szybciej się przeterminuje niż je zużyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś to mleczko i było okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten balsam świenit kiedyś sprawdzał się u mnie zwłaszcza w okresie zimy ;)

    OdpowiedzUsuń