poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Haul kosmetyczny czyli co nowego w kwietniu

Czas na przedstawienie nowości kwietnia. Oto one:


Wraz z magazynem Zwierciadło kupiłam dwie maski Vianka w świetnej cenie (oczywiście kupiłam dwie gazety).
1. Sylveco - Vianek - Intensywnie wzmacniająca maska do włosów. 
2. Sylveco - Vianek - Intensywnie regenerująca maska do włosów
W Rossmannie nie mogłam przejść obojętnie obok tej nowości, zwłaszcza że była w promocji.
3. Garnier Fructis - Hair Food - Nawilżająca maska Aloes


Z magazynem Elle, kupiłam kolejny kosmetyk od Sylveco:
4. Sylveco - Duetus - Tonik do twarzy
Natomiast w aptece internetowej Gemini zaopatrzyłam się w:
5. Sylveco - Lekki krem rokitnikowy
6. Sylveco - Aloesove - Żel myjący do twarzy


7. Farmona - Jantar - Szampon peelingujący
8. Paramedica - Paraderm - Szampon z dziegciem
9. Pharmaceris P - Płyn keratolityczny do owłosionej skóry głowy
10. Mustela - Krem do twarz SPF 50 (dostałam gratis)


11. Farmona - Herbal Care - Odżywka do włosów z łupieżem (zawiera dziegieć)
12. Farmona - Herbal Care - Szampon dziegciowy
13. Paramedica - Paraderm - Szampon z dziegciem i octopiroxem

Jak zwykle wyszło sporo...

10 komentarzy:

  1. Mam ochotę na jakąś maskę Garniera, ale na pewno nie będzie to wariant aloesowy. Na razie jednak trzeba zużyć część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maske z garniera chce kupić w przyszłosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szampony z linii Herbal Care🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. produkty sylveco są bardzo fajne i nie podrażniają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości. Mam ten tonik duetus i bardzo lubię mimo że nie używam bardzo długo 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie szampon dziegciowy. Miałam taki,ale innej firmy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Maske aloesową z garniera mam na oku już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń