sobota, 27 kwietnia 2019

Sylveco - Vianek - Odżywczy olejek do włosów


Olejek trafił do mnie w zestawie wraz szamponem z tej serii. Szampon zużyłam trochę szybciej, natomiast z olejkiem zużywanie trwało trochę dłużej.
Olejek zamknięty jest w plastikowej butelce z pompką. Nie sprawiało większych problemów podczas użytkowania. Dzięki pompce, dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku było wygodne.
Olejek pięknie pachnie, trochę słodko, trochę owocowo, w sumie trudno opisać. Ma intensywny żółty kolor i dość treściwą konsystencję.
Olejek stosowałam wraz z innymi kosmetykami do włosów, więc nie do końca mogę stwierdzić jak działa samodzielnie. Na pewno, znacznie lepsze efekty (oczywiście nie od pierwszego użycia) zauważyłam stosując go z żelem aloesowym od Sylveco. Włosy są miłe w dotyku, mniej się puszą i łatwiej stylizują. Od czasu do czasu nakładałam odrobinę olejku na końcówki, w tej roli sprawdzał się bardzo dobrze.
Co do działania nie mam żadnych zastrzeżeń, ale olejek ma za dużą pojemność bo naprawdę bardzo trudno zużyć 200 ml w ciągu trzech miesięcy od otwarcia.

Skład:
Glycine Soja Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Coco-Caprylate, Persea Gratissima Butter, Calendula Officinalis Flower Extract, Pulmonaria Officinalis Extract, Potentillae Anserinae Herba Extract, Tocopheryl Acetate, Hippophae Rhamnoides Oil, Lecithin, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
18,99

4 komentarze: