piątek, 19 kwietnia 2019

Ziaja - Marshmallow - Galaretka myjąca do kąpieli truskawkowy puch


Na galaretkę myjącą do kąpieli zdecydowałam się, będąc w sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie. Urzekło mnie opakowanie oraz obietnica truskawkowego zapachu.
Galaretka zamknięta jest w przeźroczystym opakowaniu z nakrętką. Urocze opakowanie, pięknie prezentuje się w łazience.
Zapach producent określa jako "kultowy zapach pianek marshmallow". Dla mnie jest to zapach słodki, pudrowy a przy dłuższym wąchaniu dość uciążliwy i sztuczny.
Konsystencja galaretkowata, szybko "łapie poziom" i przyjmuje kształt gładkiej masy. Do kąpieli należy dodawać jej suchymi dłońmi by nie straciła swoich właściwości.
Po dodaniu do wody tworzy się spora ilość piany, a woda przyjmuje lekko białawą barwę. Szybko i całkowicie rozpuszcza się w wodzie. Niestety zapach ulatnia się dość szybko i generalnie jest słabo wyczuwalny, na skórze zapach nie pozostaje. Nie podrażnia ale też nie robi niczego szczególnego dla mojej skóry.
Kosmetyk jest mega nie wydajny, jedno opakowanie wystarczyło mi zaledwie na 4 kąpiele. 
Generalnie to taki ciekawy gadżet do kąpieli, ładnie wygląda w łazience ale nie wnoszący niczego nowego do pielęgnacji.

Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Fragrance), PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Sodium Benzoate, Citric Acid, CI 17200

Ocena produktu:
Słaby

Pojemność:
260 ml

Cena:
12,00

5 komentarzy: