wtorek, 9 kwietnia 2019

Oriflame - Activelle - Dezodorant antyperspiracyjny 48h w kulce Purifying & Protecting


Choć darzę wielkim sentymentem antyperspirant Activelle Extrime to chętnie sięgam po inne wersje zapachowe tego produktu. Tym razem wersja z limonką i eukaliptusem.
Opakowanie lekkie, poręczne, wygodne i można postawić do góry dnem - jak dla mnie super. 
Zapach limonkowy, świeży ale lekko słodkawy (na szczęście nie mdły). Nie jest dominujący, dzięki czemu współgra z wodą toaletową.
Samo działanie antyperspirantu bardzo dobre, nie pojawiły się pod czas jego stosowania niespodzianki typu "mokra pacha". O ile wersje zapewniające ochronę na 24 h spisują się u mnie dość słabo, to wersja 48 h skutecznie chroni mnie przez cały dzień (nie próbowałam czy rzeczywiście da radę przez 48h, ale szczerze wątpię).
Niestety, dość długo zasycha, więc trzeba odczekać chwilę, aby nałożyć ubranie. Co więcej, na czarnych rzeczach zauważyłam białe ślady, na szczęście dają się łatwo sprać.
Generalnie, jest to skuteczny produkt chroniący przed potem.

Skład:
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Steareth-2, Ppg-15 Stearyl Ether, Steareth-21, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Parfum, C12-13 Alkyl Lactate, Allantoin, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Citrus Aurantifolia Peel Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Propylene Glycol, Quartz Powder, Citral, Methylparaben 

Ocena produktu: 
Dobry 

Pojemność: 
50 ml 

Cena: 
9,90 (w promocji)

2 komentarze: