sobota, 13 kwietnia 2019

Rossmann - Isana Young - Oczyszczający tonik do twarzy


Tonik kupiłam w celu przecierania różnych części ciała, na których od czasu do czasu pojawiają się drobne wypryski.  Najważniejsze było, aby pomagał i nie był drogi.
Opakowanie zamykane na klik, szczelne  i generalnie nie przysparzało problemów. Zapach nie przypomina mi nic konkretnego, syntetyczny i nienaturalny. Gdyby zapachy można było opisać kolorami, to tonik pachnie na różowo. Sam zapach jest dość intensywny i długo utrzymuje się na skórze.
Tonik po wstrząśnięciu butelki, mocno się pieni. Również, podczas przecierania skóry, na płatku powstaje piana (co mnie niezwykle irytuje). Sam tonik ma raczej słabe działanie (a przynajmniej na moją skórę), dlatego wzbogacałam go olejkiem z drzewa herbacianego lub wodą różaną. Na ramiona używałam połączenia toniku z olejkiem, wtedy wszelkie wypryski się ładnie goiły. Natomiast na twarz w połączeniu z wodą różaną, dzięki czemu był łagodniejszy i koił skórę twarzy. Gdy stosowałam go bez żadnych dodatków na twarz, lekko ją podrażniał.
Szczerze, to nie sięgnę po niego ponownie, bo nie wnosił nic konkretnego do mojej pielęgnacji. Jako samodzielny produkt, słabo radził sobie z problemami, na które miał pomóc.

Skład:
Aqua, Glycerin, Alcohol Denat., Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Benzoate, Parfum, Disodium EDTA, Allantoin, Propylene Glycol, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Rubus Idaeus Fruit Extract, Benzyl Salicylate, Alpha- Isomethyl Ionone, Limonene, Passiflora Edulis Fruit Extract, Potassium Sorbate.

Ocena produktu:
Słaby

Pojemność:
200 ml

Cena: 
5,99 (bez promocji)

10 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tego produktu. Ja ogólnie jestem sceptycznie nastawiona do kosmetyków Isany, chociaż wiem, że niektóre są dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko sięgam po kosmetyki z Isany a ten mnie zawiódł.

      Usuń
  2. Miałam z tej serii Young żel do twarzy. Był niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że żel mógłby być lepszy. W sumie nawet go nie widziałam w moim Rossmannie. :)

      Usuń
  3. widziałam i nawet zastanawiałam się nad zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, ale nie miałam okazji wypróbować. Szczerze, to staram się uważać na kosmetyki z isany, nie jednokrotnie się na nich zawiodłam :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko używam czegoś z Isany, czasami tylko się na nie kuszę. :)

      Usuń
  5. Lubię Isanę, ale alkohol tak wysoko w składzie już mnie od niego odciąga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład daleki od ideału... niestety.

    OdpowiedzUsuń