niedziela, 7 lipca 2019

Adidas - Antyperspirant 48 h cool & care 6 w 1


Antyperspirant Adidas Cool & Care 6 w 1 zakupiłam w Rossmannie, z czysej ciekawości, bo całe wieki nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy. 
Opakowanie bardzo poręczne, dzięki wypustkom po bokach nie wyślizgiwał się z dłoni. Stawiany na nakrętce, więc zawsze był gotowy do użycia (bardzo cenię tą cechę opakowań). 
Zapach niezbyt intensywny, delikatny, nieco kwiatowy. Nie kłócił się z zapachem wody toaletowej. 
Zapewniał ochronę przed potem przez cały dzień, co mi w zupełności wystarczało. Jednak pod koniec dnia miałam wrażenie, że już ledwo daje radę. Bardzo długo sechł, a więc chwilę należało odczekać nim się wchłonął. Niestety, zostawiał białe plamy na czarnych ubraniach (nie były wielkie, łatwo było je sprać). Kolejną przykrą sytuacją, jaka spotkała mnie z jego strony, to taka że podczas jego stosowania wysuszył mi skórę pod pachami i lekko mi ją podrażnił. Wydarzyło się to może dwa razy w ciągu jego stosowania, ale taka sytuacja wydarzyła się mi pierwszy raz (nigdy nie miałam takich przygód z innymi antyperspirantami). 
Podsumowując, antyperspirant skutecznie chronił przed potem, ale na tym kończą się jego zalety. Za pewnie nie powrócę do tej konkretnej wersji, możliwe że sięgnę po jego inny wariant.

Skład: 
Butane-Isobutane-Propane, Cyclopentasiloxane, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum/Fragrance, Disteardimonium Hectorite, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrogenated Polydecene, Sorbitan Sesquioleate, Dimethicone, Sucrose Stearate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Silica, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Coumarin, BHT, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder 

Ocena produktu: 
Bez szału... 

Pojemność: 
50 ml 

Cena: 
8,59

23 komentarze:

  1. Mam niebieską wersję tej kulki i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysuszone skóra to dla mnie ogromny minus

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to chyba mój drugi raz w życiu jak mam antyperspirant od nich...

      Usuń
  4. Szkoda że wysuszył Ci skórę, podrażnił i zostawiał białe plamy na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj stawiam na Fa przeciw śladom na ubraniach i jestem zadowolona, jakoś Adidas nie zachęca mnie do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fa chyba nie miałam nigdy... kojarzy mi się z letnimi zapachami... :)

      Usuń
  6. Chyba antyperspirantu z Adidasa jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cierpię jak mi się antyperspirant długo wsiąka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiadomo co z tym zrobić... suszyć suszarką??

      Usuń
  8. a ja go lubię, co jakiś czas do niego wracam ;) nigdy nie zostawił u mnie plam na ciuchach, więc w sumie dziwne!

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam i nie sprawdził się kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę antyperspiranty w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej szkoda, ze nieco podrażnił no i te plamy... nie dla mnie ojj nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już od lat przestałam używać takich kulek ze względu na to, ze robiły mi plamy na ubraniach.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń