środa, 31 lipca 2019

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu

No to czas na prezentację tego co trafiło do moich zbiorów kosmetycznych w lipcu:


1.La Roche Posay - Krem nawilżający
2. Basiclab - Płyn micelarny
3. Vichy - Krem na dzień, skóra mieszana
4. SVR - Dezodorujący żel pod prysznic
5. Nuxe - Olejek nawilżający
6. Bioderma - Nawilżający płyn micelarny
7. Cethapil - Emulsja micelarna do ciała
8. Cethapil -  Balsam do twarzy i ciała
9. Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy z witaminą C
10. Anida Pharmacy - Medisoft - Żel do higieny intymnej

Kosmetyki od 1-8 to miniaturki, które otrzymałam w box'ie za zamówienie złożone na doz.pl. Pełny opis zawartości pudełka znajduje się tutaj.
W sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie zakupiłam:
11. Ziaja - Maska płatki róży z kwasem hialuronowym
12. Ziaja - Jeju - Cukrowy peeling do ciała w czarne kropki
13. Ziaja - Masło kakaowe - Kremowa maseczka odżywcza

Podczas zakupów Biedronkowych kupiłam:


14. Garnier - Botanic Therapy - Szampon oczyszczający z zieloną herbatą
15. Garnier - Mineral - Action Control - Antyperspirant 48 h


16. Garnier Fructis - Hair Food - Regenerująca maska Papaya

W Rossmanie uplowałam dodatkowo:

17. Soraya - Foodie - Superodżywcze masło do ciała


18. Nature Box - Skrub do ciała z olejkiem z moreli
19. Altapharma - Sól morska do kąpieli jałowiec & imbir & gruszyczka
20. Soraya - Beauty Biotic - Nawilżający balsam bioaktywny

No to tak minął mi lipiec pod względem zakupowym...

23 komentarze:

  1. Nie znam nic z tych produktów :) Zaciekawił mnie szampon z zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very great haul of products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak ci się sprawdza płyn micelarny? Prawda, że ma piękny zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazbierało się tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ochotę na tę maskę Papaja Hair Food ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sól również stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie to nowe masło Soraya - daj koniecznie znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such as a wonderful cosmetic haul!

    OdpowiedzUsuń
  9. La Roche Posay i cetaphil balsam miałam. Mega zadowolonona byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótcę napiszę jak u mnie się sprawdzają :)

      Usuń