sobota, 13 lipca 2019

Oillan - Intima Help - Terapeutyczna emulsja do higieny intymnej


Markę Oillan znam już od kilku dobrych lat i sięgam po nią zazwyczaj w razie niespodziewanych problemów skórnych. Tak naprawdę znałam tylko preparaty do mycia  i natłuszczania, ale podczas wizyty w Hebe natrafiłam na emulsję do higieny intymnej.
W przypadku kosmetyków do higieny intymnej, kupuję tylko takie z pompką, bo są najwygodniejsze w użytkowaniu.
Emulsja miała lekko białawy kolor. Konsystencja taka w sam raz, nie za gęsta nie za rzadka, kremowo-żelowa. Dobrze się pieniła i oczyszczała. Chociaż nie mam tendencji do infekcji, to bardzo często zmagam się z suchością skóry w okolicach intymnych. To z kolei prowadzi do częstego uczucia pieczenia. Emulsja świetnie radziła sobie z tą przypadłością. Podczas jej stosowania do rzadkości należało pieczenie czy swędzenie. Skóra była nawilżona i zregenerowana.
Płyn okazał się być bardzo wydajny, dzięki pompce dozowało się go tylko tyle ile było potrzeba. Starczył mi na około trzy miesiące regularnego stosowania.
Od bardzo dawna nie miałam tak dobrego kosmetyku do higieny intymnej. Ten z pewnością należy do moich ulubieńców.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Lauramidopropyl Betaine, Glycerin, Betaine, Lactic Acid, Panthenol, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Xylitylglucoside, Xylitol, Ascorbyl Palmitate, Anhydroxylitol, Glycol Distearate, Steareth–4, Lecithin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
15,99

16 komentarzy:

  1. Mam inny wariant i jestem zadowolona. Nie szkodzi, a to najważniejsze. Niestety wiele płynów lubi mnie uczulać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się właśnie nad innym wariantem :)

      Usuń
  2. Nie znam jeszcze tej marki. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię Ollani naprawdę fajnie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zużyłam szampon z tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona. Muszę sobie zapamiętać ten żel do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu żadnego nie miałam. Może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  5. Skoro polecasz to kupię :D U mnie jakoś wszystkie żele do higieny intymnej długo się zużywają hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie, mimo iż sama jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć że istnieje taki fajny produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie ta firmę. Poznałam ja przy okazji produktów baby, ale została z nami na dluzej

    OdpowiedzUsuń
  10. mam już swojego ulubieńca, a tego twojego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń