sobota, 27 lipca 2019

Neutrogena Formuła Norweska - Lipcare - Sztyft ochronny do ust


Sztyft ochronny od Neutrogeny kupiłam już wieki temu na jakiejś promocji Rossmanie. Sięgałam po niego naprzemiennie z innymi pomadkami, dlatego sporo czasu zajęło mi jego zużycie.
Opakowanie jak większość tego typu, wykręcane, nie zacinało się i nie sprawiało żadnych problemów podczas użytkowania.
Sztyft był bezzapachowy. Miał dość twardą i  zbitą konsystencję, ale po mimo tego gładko rozprowadzał się po ustach. Stosowałam go zarówno w zimowych jak i letnich miesiącach, i we wszystkich spisywał się dobrze. Ciut trudniej rozsmarowywało się go gdy na zewnątrz panował mróz a troszkę lepiej w cieplejsze dni. Jednak ta różnica nie była bardzo znacząca. 
Po zastosowaniu usta były nawilżone i wygładzone. Można było wielokrotnie nakładać kolejne warstwy bez obawy że na ustach pojawi się biały nalot. Nałożony na usta przez stosunkowo długi czas pozostawiał je nawilżone, nie łatwo było go "zjeść". Dodatkowo zawierał filtr SPF 20.
Po mimo, że wolę pomadki ochronne o miękkiej konsystencji, ten sztyft sprawdzał się u mnie bardzo dobrze. Świetnie nawilżał i pielęgnował usta.

Skład:
Ricinus Communis Oil, Paraffin, Cera Alba, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isodecyl Neopentanoate, Cetyl Palmitate, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Butyl Mthoxydibenzoylmethane, Cera Microcristallina, Cetyl Alcohol, VP/Eicosene Copolymer, Isohexadecane, Titanium Dioxide, Bisabolol, Propylene Glycol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Stearyl Alcohol, Mirystyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Isopropyl Laurate, Sodium Cetearyl Sulfate, Candelilla Cera, Sodium Sulfate, BHT, BHA, Citric Acid, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
4,8 g

Cena:
9,99

15 komentarzy:

  1. Mam taki zapas pomadek ochronnych, że nieprędko skuszę się po nowe. Dobrze, że daje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie znam jej zbyt dobrze ale póki co spisuje się :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię tą norweską markę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy pomadek tej marki ;) Ostatnio najlepiej sprawdzał się u mnie EOS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EOSa jeszcze nie miałam, ale dużo o nich słyszałam :)

      Usuń
  5. Tego nie miałam, ale słyszałam że fajny. Za to używam z alterry rumiankowej pomadki ochronnej i myślę że jest warta uwagi, do tego świetna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy pomadki tej marki. Obecnie używam rumiankowej pomadki ochronnej alterra i jest super, a do tego naprawdę tania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znałam głownie z reklam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy pomadki z tej firmy :) Fajnie, że Ci się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń