poniedziałek, 29 lipca 2019

Sylveco - Vianek - Enzymatyczny żel myjący do twarzy z ekstratkem z owoców porzeczki


Tym razem na tapetę wzięłam enzymatyczny żel myjący od Vianka z serii kojącej. Seria kojąca polecana jest szczególnie cerom skłonnym do zaczerwienień, czyli w sam raz do mojej.
Żel znajdował się w plastikowym opakowaniu z pompką, dzięki której dozowanie kosmetyku było bardzo wygodne. Wszystko działało od początku do końca bez zarzutu.
Zapach żelu ziołowy i szczerze mówiąc niezbyt piękny... Po prostu trzeba się przyzwyczaić. Konsystencja żelowa, nie za gęsta, nieco rzadka. Żel miał lekko brązowo-beżowy kolor i był półprzeźroczysty. 
Bardzo dobrze radził sobie z oczyszczaniem twarz, po zastosowaniu twarz była odświeżona, cera wygładzona, rzadko pojawiały się suche skórki. Już po pierwszym zastosowaniu żelu zaskoczyła mnie jego delikatność. Praktycznie nie odczuwałam ściągniętej skóry (co u mnie należy do rzadkości). Co więcej, dobrze łagodził i koił podrażnienia.  Przy regularnym stosowaniu dwa razy dziennie starczył mi na dwa miesiące.
Chociaż chwalę sobie wszystkie żele do mycia twarzy jakie miałam do tej pory z Sylveco, to ten okazał się najbardziej delikatny.

Skład:
Aqua, Glycerin, Coco-Glucoside, Bromelain, Panthenol, Propanediol, Ribes Nigrum Seed Extract, Mandelic Acid, Xanthan Gum, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Chamomilla Recutita Oil, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
18,98

19 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam tonik-mgiełkę i byłam zadowolona. Będę pamiętać o tym żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej serii, ale bardzo lubię zieloną. Ogólnie kosmetyki Vianka są dla mnie naprawdę dobrymi produktami:)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie lubię Vianka, i w ogóle produkty Sylveco. Często je kupuję.

      Usuń
  3. Z wielką chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie żele enzymatyczne, więc chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam i lubię ale o tym produkcie jeszcze nie słyszałam, zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja zachęcająca do wypróbowania tego żelu :)
    Lubię produkty z pompką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel byłby dobry również dla mnie! Lubię ziołowy zapach kosmetyków i ciekawa jestem jak pachnie ten żel. Muszę go poszukać, tym bardziej,że jak piszesz ma takie dobre działanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale obawiała bym się zapachu, dla mnie to jednak ważne co stosuję blisko nosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażliwym na zapachy może się nie spodobać. :)

      Usuń