czwartek, 25 lipca 2019

Ziaja - Maska dotleniająca z glinką czerwoną



Maseczka (jak większość maseczek Ziai) zamknięta była w saszetce. Pojemność 7 ml idealnie wystarcza na jedno zastosowanie.
Maseczka miała kremową konsystencję, gładko się rozprowadzała po twarzy, nie spływała. Po upływie czasu jaki należało ją trzymać nie zasychała, przez co było ją łatwo zmyć. Pachniała delikatnie, ale zapach nie kojarzył mi się z niczym konkretnym.
Po kilku minutach po jej nałożeniu odczuwałam na policzkach lekkie mrowienie i szczypanie, które znikło po chwili.
Po zastosowaniu maseczki cera była odświeżona, wygładzona i dobrze wyglądała. Delikatnie wyciszyła też zaczerwienienia na mojej twarzy. Efekt był całkiem przyzwoity ale krótkotrwały. 
Większych zastrzeżeń co do maseczki nie mam, była OK ale chyba poszukam czegoś z efektem WOW.

Skład:
Aqua (Water), Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Panthenol, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Citric Acid

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,79

18 komentarzy:

  1. Kiedyś często sięgałam po te maski, ale wolałam glinkę szarą i zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam masek z Ziaji, ale teraz już nie, bo nie podobają mi się składy produktów tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z ziaji. Ciekawa maseczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie Ziaja ma całą serię nowych maseczek.

      Usuń
  4. Ja z Ziaji używam obecnie serię Gdan Skin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gdanskin miałam tylko odżywkę do włosów.

      Usuń
  5. Przyznam, że o tej wersji też nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest od dawna w ofercie, ostatnio Ziaja wypuściła sporo nowości np. serię Jeju.

      Usuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki marki Ziaja ;) wiem że ma ona tyle samo zwolenników co przeciwników ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją w zapasach, muszę użyć.

    OdpowiedzUsuń