wtorek, 23 lipca 2019

Eco Laboratorie - Tonik do skóry tłustej i problematycznej, głęboko oczyszczający


Tonik przywędrował do mnie wraz zamówieniem z Lawendowej Szafy, jeszcze w marcu. Miałam wtedy niewielkie problemy z przetłuszczającą się skórą, więc po cichu liczyłam, że tonik pomoże mi nieco z tym defektem.
Tonik zamknięty był w przeźroczystej, plastikowej butelce. Aby wydobyć go z opakowania, należało nacisnąć nakrętkę i wtedy pojawiał się niewielki otworek.
Zapach był prawie niewyczuwalny, można nawet by stwierdzić, że był to kosmetyk bezzapachowy.
Podczas jego stosowania, rzadko pojawiały się na mojej twarzy wypryski czy inne niedoskonałości. Ładnie uregulowało się przetłuszczanie cery, pory były zwężone i mniej widoczne. Nie ściągał skóry i lekko ją matował. Nie podrażniał, łagodził  i koił już występujące podrażnienia.
Był dość wydajny, bo starczył mi na 3 miesiące, a stosowałam go dwa razy dziennie.  Od czasu do czasu wzbogacałam jego działanie trzema kroplami wody różanej i wtedy był jeszcze lepszy.
Zdecydowanie jestem zadowolona z jego działania, spełnił wszystkie moje oczekiwania jakie mam co do toniku. No i ma dość przyzwoity skład.

Skład:
Aqua, Glycerin, Sea Water, Organic Iris Extract, Organic Salvia Extract, Sodium Cocamphoacetate, Hydrolyzed Rice Protein, Lavandula Essential Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Perfume.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena:
11,91

19 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą. Świetnie że sprawdził się u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w wersji do cery suchej i naprawdę nawilżał oraz koił skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że inne wersje też dają radę :)

      Usuń
  4. Nie mam wielkich wymagań od toniku, dla mnie ma przede wszystkim przywrócić skórze naturalne pH. Myślę, że i ten wariant byłby dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. produkt wygląda porządnie i kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mi się skończył tonik... muszę na zakupy iść:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być ciekawy. Ma ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba miałam go kiedyś, markę miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do grona zainteresowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Szukaj w sklepach z naturalnymi kosmetykami z Rosji, np. w Lawendowej Szafie. :)

      Usuń