wtorek, 3 września 2019

Eveline Cosmetics - Intensywnie regenerujące serum do ciała

recenzja

O istnieniu tego serum dowiedziałam się z YT, oglądając moje ulubione filmy typu "Projekt DENKO". Samo serum, kupiłam w Biedronce.
Opakowanie z pompką było bardzo wygodne, ale szczerze dziwił mnie fakt, że w ogóle działało, bo serum było bardzo gęste. Gdy produktu zostało ok. 1/5 pompka przestała pompować kosmetyk i aby zużyć go do końca, trzeba było rozcinać opakowanie.
Tak, jak wspomniałam wcześniej, serum miało bardzo gęstą, treściwą konsystencję. Dość wolno się wchłaniało, więc po jego aplikacji konieczne było odczekanie dłuższej chwili przed nałożeniem ubrania. Gdy już się wchłonął, na powierzchni skóry pozostawał delikatny, nie klejący się film.
Zapach był bardzo przyjemny, owocowy, lekko pudrowy. Dość długo utrzymywał się na ciele (i nie tylko). 
Samo działanie serum było całkiem fajne. Dość dobrze nawilżało, wygładzało i uelastyczniało skórę. Raz zdarzyło mi się, że po mimo nałożenia serum, na nogach moja skóra była wciąż przesuszona. Jednak, uważam że była to raczej wina mojej skóry (jej kondycji) niż serum. Ponowne nałożenie serum, rozwiązało problem.
W moim odczuciu, serum lepiej sprawdzi się w chłodniejszych miesiącach, bo używając go latem bywało czasami zbyt ciężkie.

Skład:
Aqua, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Etylhexyl Stearate, Glycine Soja, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Glucose, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Linoleic Acid, Tocopherol, Retinyl Palmitate, Lecithin, Ubiquinone, Carnitine, Parfum, Sodium Polyarcylate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantion, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dithylhexyl, Syringylidenemalonate, Citric Acid, Sodium Citrate, Disodium EDTA, Trisodium EDTA, Benzyl Salicylate, Citronellol, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Fajne

Pojemność:
350 ml

Cena:
14,99

18 komentarzy:

  1. Nie lubię wolno wchłaniających się produktów do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego serum do ciała, ale w tej chwili mam takich produktów aż za dużo w swojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nadchodzą chłodniejsze dni, więc chętnie się mu przyjrzę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca moje nuty zapachowe, więc się nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście jest szeroki wybór takich produktów :)

      Usuń
  5. Dawno już nie miałam niczego z Eveline, ale akurat produkty do ciała dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam jeszcze tego produktu. Szkoda tylko ze pompka zawiodła. Zawsze jak kupuje z nimi produkt to wlasnie tego sie obawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle wada pompki to była co konsystencji tego serum, miało bardzo stabilną strukturę, która nie spływała...

      Usuń
  7. Myślę że lepiej jakby ten produkt był w tubie. Nie lubię rozcinać butelek. Nie lubię też czekać wolę jak produkt szybki się wchłania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypadku tego kosmetyku każde inne opakowanie by się sprawdziło tylko nie pompka...rozcinanie opakowań bywa niebezpieczne :D

      Usuń
  8. Ja tam akurat lubię ciężkie produkty do pielęgnacji ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię balsamy do ciała tej marki.

    OdpowiedzUsuń