poniedziałek, 23 września 2019

Rossmann - Isana Young - Pianka do mycia twarzy

isana young pianka do mycia twarzy z jajkiem

Pianka Isana Young Egg White trafiła do mnie w maju, za sprawą promocji 2+2 w Rossmannie.
Ze strony opakowania, nie miałam żadnych problemów. Od początku do końca działało bez zarzutu. A jedyną niedogodnością było to, że nie było widać ile produktu pozostało.
Po naciśnięciu pompki, wydobywała się delikatna pianka, gotowa do użycia. Miała delikatny, subtelny zapach. Łatwo rozprowadzała się po skórze, domywała pozostałości po makijażu, nie pozostawiając uczucia ściągnięcia. Obyło się również bez podrażnień czy jakiegokolwiek podrażnienia.
Z całej serii Isana Young Egg White ta pianka była najlepsza. Nie mam właściwie do niej żadnych zastrzeżeń. Nie jest oczywiście dla mnie odkryciem roku, ale robiła wszystko to czego wymagam od tego rodzaju kosmetyków. I podobno ma dobry skład...

Skład:
Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium, Coco-Sulfate, Glyceryl Oleate, Decyl Glucoside, Citric Acid, Panthenol, Parfum, Sodium Benzoate Albumen, Potassium Sorbate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate 

Ocena produktu:
Bardzo dobra

Pojemność:
100 ml

Cena:
9,90 (w promocji)

24 komentarze:

  1. Ciekawy produkt. Moje dzieciaki na bank byłyby nim zachwycone. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Isanę,mają dobre kosmetyki☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii znam tylko peeling. Może kiedyś się skuszę na tą piankę, póki co używam pianki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całej serii właśnie ta pianka zbiera najwięcej pozytywnych opinii ;) Jednak ja nie używam tego typu produktów (wolę mocniej oczyszczające) no i peeling dla mnie był słaby, więc nie skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio dawno nie sięgałam po Isanę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, no i nie poznam, bo to chyba limitka. Ostatnio ciekawi mnie seria "botaniczna" Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że jest na stałe w ofercie, ale mogę się mylić...

      Usuń
  7. Kusiła mnie cała ta jajeczna seria ;) Może ewentualnie tę piankę zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tę serię czaję się od dłuższego czasu, ale ciągle wpada coś innego do testów :) Prędzej czy później na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę isana bardzo lubie. Często sprawdza sie u mnie dużo lepiej niż produktu znanych renomowanych Marek. Tej pianki jeszcze nie miałam sle musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Isana raczej rzadko gości w mojej kosmetyczce ale ta pianka wypada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kosmetyki z tej serii bardzo mnie kusiły, ale obecnie już tyle o nich czytałam, że sama nie wiem czy się na tą piankę skuszę pomimo pozytywnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą seria nie jest wybitna, najlepsza jest pianka

      Usuń