piątek, 13 września 2019

Sylveco - Vianek - Odżywczy krem pod oczy

recenzja

Krem kupiłam w maju, w aptece internetowej Gemini i niemal od razu przeszłam do jego używania.
Niewątpliwym plusem kremów Vianka są opakowania typu airless. Nic nie trzeba grzebać, wydłubywać, martwić się o higienę... Po prostu extra!
Sam krem miał dość lekką formułę, szybko się wchłaniał, nie pozostawiając tłustej powłoczki na skórze. Dobrze sprawdzał się pod makijaż. Zapach był niemal niewyczuwalny, delikatny.
Samo działanie kremu było również bardzo delikatne. Osobiście nie mam problemu ze skórą wokół oczu, dlatego ten krem spisywał się bardzo dobrze (zwłaszcza latem, gdy preferuję lekkie kremy). Jednak dla skóry przesuszonej, z większą ilością zmarszczek, mógłby się okazać za słaby.

Skład:
Aqua, Glycine Soja Oil, Coco-Caprylate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Humulus Lupulus Cone Extract, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Lecithin, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
15 ml

Cena:
22,99

16 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć
    Ja właśnie rozgladam się za nowym kremem

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam i bardzo lubię, ale tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię Sylveco i często kupuję ich kosmetyki :)

      Usuń
  3. Sporo już o nim czytałam, ale sama miałam jedynie próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to kolejny kosmetyk w plastiku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z Vianka są bardzo przyjemne, lubimy ich kosmetyki ;)
    Mają niskie ceny, a kosmetyki są bardzo dobre. Super sprawą jest, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń