poniedziałek, 9 września 2019

Sylveco - Vianek - Intensywnie wzmacniająca maska do włosów

recenzja

Maseczkę upolowałam wraz z magazynem Zwierciadło jakiś czas temu. Maska musiała chwilę odczekać na swoją kolej, ale przyszła na nią kolej...
Maseczka zamknięta jest w niewielkim opakowaniu z nakrętką. Opakowanie posiada z boku naklejkę, której ciągłość gwarantuje to, że kosmetyk nie był wcześniej otwierany. Po odkręceniu nakrętki, maseczka dodatkowo zabezpieczona jest sreberkiem, gwarantującym szczelność produktu.
Maseczka miała niezbyt gęstą konsystencję, trochę rzadszą niż standardowe maski do włosów. Miała lekko fioletowawy kolor i piękny kwiatowy zapach. 
Początkowo miałam problem z jej nakładaniem, bo nabierałam jej za dużo i część spadała mi z dłoni. Dlatego najlepiej taki produkt nakładać w niewielkich ilościach, dokładając po trochu w razie potrzeby. Maska szybko wchłaniała się we włosy i niemal znikała (czasami myślałam, że jej nie ma na włosach). Przy zmywaniu włosy były gładkie i rozplątane. 
Gdy włosy wyschły, były mega obciążone. Jeszcze nigdy, żadna maska nie obciążała moich włosów tak bardzo... Chociaż moje włosy przy takim obciążeniu wyglądały fajnie, wreszcie przestawały się puszyć, to pod czas układania miałam wrażenie, że ich nie umyłam. Były bardzo tłuste...
Podsumowując, z tą maseczką miałam taką "love-hate relationship". Bo z jednej strony nienawidzę mieć uczucia niedomytych włosów a z drugiej strony moje mega puszące się włosy potrzebowały mega obciążenia. Jedynym rozwiązaniem było stosowanie tej maseczki z umiarem.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Panthenol, Isoamyl Laurate, Isoamyl Cocoate, Hydroxystearic Acid, Symphytum Officinale Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hydrolyzed Oats, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Protein, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Pinus Silvestris Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
150 ml

Cena:
24,99

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. może spróbujesz i sprawdzisz jakie efekty będą u Ciebie :)

      Usuń
  2. Nie lubię masek które tak obciążają włosy, z tego samego powodu co Ty. Więc ta maska raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie potrzebujesz dociążenia włosów to nie polecam :)

      Usuń
  3. Nie lubię masek, które az tak obciążają włosy, ale tak jak piszesz, czasami trzeba je zastosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska dla osób z bardzo puszącymi się włosami, dla innych może być totalną katastrofą :)

      Usuń
  4. nie miałam maski tej marki ale chyba też się nie skuszę skoro obciąża włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki tej marki, ale tej maski nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. markę lubię i ciągle coś od nich mam, ale jak widać nie wszystko mi pasuje...

      Usuń
  6. Nie wiem dlaczego ale marka Vianek jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie to nie Twoje klimaty... na szczęście na rynku nie brakuje nam kosmetyków :)

      Usuń
  7. Jak obciąża włosy to raczej nie dla mnie, markę znam i kilka ich produktów używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vianka wciąż odkrywam, ta maska bardzo mnie zaskoczyła swoim działaniem...

      Usuń
  8. Kocham kosmetyki Vianek :) Uważam, że są naprawdę świetnej jakości i doskonale działają na moją skórę :) Niestety tej maski jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie lubię Sylveco i często sięgam po ich kosmetyki :)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki. Póki co na włosy dwa razy w tygodniu nakładam tylko olejek rycynowy, ale chętnie wypróbowałabym coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli potrzebujesz dociążenia, to wypróbuj :)

      Usuń
  10. Ja się raczej na nią nie skuszę bo aż tak mocno obciążających masek na włosy nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie nią, bo chyba mam podobne włosy do Twoich. Ciekawe, jakby się spisała na nich?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tej maski. Słabo, ze obciąża włosy wiec raczej sie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim włosom przydaje się czasem dociążenie, ale ta maska działała aż za bardzo :)

      Usuń
  13. Skoro tak obciąża włosy to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej sprawdza się na mega puszących się włosach :)

      Usuń
  14. Też się skusiłam na tę gazetę, ale wybrałam maskę w wersji do włosów ciemnych - jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każde włosy są inne i na każde podziała inna maska. Fajną opcją jest to, że Vianek ma kilka innych wersji tych masek i każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń