sobota, 21 września 2019

Oriflame - Milk & Honey Gold - Kremowy płyn do kąpieli

oriflame milk&honey gold płyn do kąpieli recenzja

Jakoś nie miałam weny do zużycia tego płynu do kąpieli. Chociaż trafił do mnie początkiem roku, to często trafiał na boczny tor, ustępując miejsca innym umilaczom kąpieli, choć nie zawsze dobrym...
Opakowanie to niczym nie wyróżniająca się butelka z nakrętką. Pod koniec, gdy produktu było już niewiele, wydobywanie było nieco wolniejsze, ale była to już kwestia konsystencji płynu.
Zapach bogaty, intensywny, trochę jak dla mnie zbyt ciężki. Połączenie zapachu miodu i mleka nie należy do moich ulubionych, dlatego cała seria Milk&Honey Gold nie do końca do mnie przemawia.
Sam płyn miał gęstą, kremową konsystencję, przez co powoli wypływał z opakowania. Dawał sporo piany, dobrze oczyszczał skórę a przy tym jej nie przesuszał.
Gdyby nuty zapachowe bardziej wpisywały się w moje klimaty, zapewne sięgnęłabym po niego ponownie. Niestety, to nie moja bajka.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Phenoxyethanol, Laureth-4, Parfum, Sodium Hydroxide, Linalool, Dmdm Hydantoin, Hexyl Cinnamal, Mel, Sine Adipe Lac, Formic Acid, CI 47005, CI 14700 

Ocena produktu: 
OK 

Pojemność: 
330 ml 

Cena: 
29,90 (regularna)

18 komentarzy:

  1. Niestety, moja też nie. Kiedyś kupiłam krem Milk & Honey Gold i od razu mnie uczulił.Dałam siostrze, była zachwycona, nie miała żadnych niepożądanych reakcji.
    Ale wiem od konsultantki,że ta seria ma wielu zwolenników i dobrze się sprzedaje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam osoby które uwielbiają ten zapach, ja nie przepadam... kwestia gustu :)

      Usuń
  2. znam te serie ale tego akurat nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  3. That bath foam looks amazing. I like combination of milk and honey. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/lebody-form-body-massager_20.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę drogi ale dla zapachu warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz takie zapachy to może okazać się fajny :)

      Usuń
  5. Za taką cenę na pewno bym go nie kupiła, ale zapachu jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. szukam jakiegoś fajnego płynu do kąpieli, może masz perełkę?

      Usuń
  7. Tak patrzę na skład i jstm zaskoczona, nie jest to miłe zaskoczenie.... tym bardziej że piszą o sobie że oferują produkty naturalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś chwalili się że Oriflame - Naturalne szweckie kosmetyki, teraz już nie ma takiego szyldu...

      Usuń