niedziela, 29 września 2019

Haul kosmetyczny czyli co nowego we wrześniu

Oto jak prezentują się moje wrześniowe zakupy:


W tym miesiącu, najwięcej zakupów kosmetycznych zrobiłam w Rossmannie:
1. Lactacyd - Emulsja do higieny intymnej łagodząca podrażnienia
2. Rossmann - Alterra - Kawowy peeling do twarzy


3. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli Good Dreams
4. Rossmann - Isana - Perełki do kąpieli Berry Heart
5. Rossmann - Isana - Kryształki do kąpieli z olejkiem migdałowym


6. Rossmann - Altapharma - Sól morska do kąpieli rozgrzewającej
7. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli Calm Down
8. Rossmann - Isana - Puder do kąpieli Milky Dreams


9. Bielenda - Fresh Juice - Nawilżający żel micelarny do mycia twarzy
10. Soraya - Plante - Roślinna esencja tonizująca

W aptece internetowej doz.pl skorzystałam z promocji na produkty Sylveco - drugi produkt -50%.

11. Sylveco - Vianek - Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu
12. Sylveco - Lekki krem brzozowy

haul kosmetyczny 9/2019

Po raz kolejny stałam się posiadaczką box'a od apteki internetowej doz.pl. Za zakupy w aptece otrzymałam aż 24 produkty, tutaj prezentuję tylko kosmetyki, które zużyję osobiście.

13. Bandi - Krem nawilżający
14. Dr Irena Eris - Krem na noc
15. La Roche Posay - Krem myjący
16. La Roche Posay - Balsam
17. Flos-Lek - Krem pod oczy
18. Avene - Antybakteryjny krem regenerujący
19. Bioderma - Balsam emolientowy do skóry atopowej
20. Bioderma - Nawilżający olejek do kąpieli
21. Cethapil - Balsam do twarzy i ciała
22. Cethapil - Emulsja micelarna do mycia
23. Sylveco - Vianek - Nawilżający tonik do twarzy
24. Radical Med - Szampon przeciw wypadaniu włosów
25. Klorane - Szampon do włosów

haul kosmetyczny 19/2019

Tym razem 13 w piątek był dla mnie szczęśliwy, bo udało mi się dostać do testów nowy antyperspirant od Nivea, dodatkowo w przesyłce znalazł się balsam do ciała (to chyba za zapisanie się do newslettera).

26. Nivea - Deomilk - Antyperspirant 48h
27. Nivea - Ujędrniający balsam do ciała

Wrzesień kończę ze sporym zapasem kosmetyków. Z 27 sztuk, kupiłam 10, reszta to dary losu.

16 komentarzy:

  1. Fajne nowości 😊 jestem ciekawa tych soli marki Isana. Jeśli chodzi o resztę produktów, znam tylko peeling kawowy Alterry, który jest genialny i chyba na jesień kupię nowe opakowanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny box otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. przy zakupach starałąm się trzymać wyznaczonego planu, dary losu "zniweczyły" mój planowany minimalizm :) i dobrze :D

      Usuń
  5. Sporo ciekawych marek :) U mnie teraz czas na testowanie kosmetyków marki faberlic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super! muszę przyjrzeć się tej marce :)

      Usuń
    2. Póki co jestem bardzo zadowolona. Powoli stosuję cały przekrój: balsamy, maseczki, szampony, kremy …. i środki czystości :)

      Usuń
  6. Na esencję z Sorai też się skusiłam :) U mnie wrzesień wyjątkowo ubogi :D

    OdpowiedzUsuń