sobota, 7 września 2019

Paramedica - Paraderm - Szampon z dziegciem

recenzja

Szampony z serii Paraderm stosowałam już wielokrotnie. Chociaż moim ulubieńcem jest wersja z octopiroxem to od czasu do czasu sięgam również po wersję tylko z dziegciem.
Opakowanie OK, ale kilka razy nie zamknęłam go dokładnie i nie wielkie ilości szamponu wypłynęły.
W środku, podobnie jak w wersji zielonej, znajduje się niezbyt gęsty szampon, w kolorze brązowym. Zapach dziegciowy, ale szybko się ulatnia i nie pozostaje na włosach. Szampon dobrze się pieni i oczyszcza włosy, i skórę głowy. Po spienieniu pozostawiam go na kilka minut, aby zadziałał na mój skalp. 
Ta wersja nie powoduje dodatkowego złuszczania naskórka, głównie niweluje świąd.
Po zastosowaniu tego szamponu, włosy są szorstkie, więc konieczne jest zastosowanie maski lub odżywki.
Generalnie szampon jest OK, nie mam właściwie nic do zarzucenia. Jednak moją ulubioną wersją pozostaje ta z zawartością octopiroxu.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Urea, Sodium Chloride, Olive Oil PEG-7 Esters, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Shale Oil Sulfonate, Betula Alba Oil, Salix Alba Bark Extract, Sulfur, PEG-40 Castor Oil, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Citric Acid
 
Ocena produktu:
OK
 
Pojemność:
150 g
 
Cena:
13,99

11 komentarzy:

  1. Chyba jednak się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie musisz stosować takich specyfików to nie kupuj :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce :D Mnie on nie do końca przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, śmierdzi niemiłosiernie ;) Mimo wszystko do dziś z sentymentem wspominam Polytar Liquid z dziegciem sosnowym, brzozowy chyba u mnie nie jest tak skuteczny...

    OdpowiedzUsuń