poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

 I oto kosmetyki, które wzbogaciły mój (już ogromny) zapas kosmetyczny:

 
Z okazji tego, że drogeria Natura miała darmową dostawę kurierem, postanowiłam zaopatrzyć się w kilka rzeczy:
1. Sylveco - Vainek - Nawilżająco - wygładzający peeling do ciała
2. Beaute Marrakech - Olej sezamowy 
3. Lirene - Kojący płyn micelarny z miętą
4. Sylveco - Vianek - Kojący żel do higieny intymnej
 
 
W drogerii Rossmann postanowiłam przetestować, jak się robi zakupy z Lista+. Zaplanowałam wszytko ładnie, ale niestety na półce nie znalazłam jednego z produktów (żelu Nivea Fresh Blends - wersji zielonej). Ale mimo to udało mi się skorzystać z promocji 2+2. 

5. Nivea - Clay Fresh - Żel pod prysznic z glinką "Imbir i Bazylia"
6. Nivea - Fresh Blends - Odświeżający żel pod prysznic "Malina, Borówka i Mleczko migdałowe"
7. Nivea - Fresh Blends - Odświeżający żel pod prysznic "Morela, Mango i Mleczko Ryżowe"
8. Nivea - Deomilk - Antyperspirant 48 h w spray'u (dostałam gratis)
 
 
Zrobiłam też zakupy w nowym (jak dla mnie) sklepie Pole Natury. Mieli dobre ceny, więc postanowiłam kupić tam kilka kosmetyków z serii Vianek:
 
9. Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do twarzy
10. Sylveco - Wzmacniający krem do twarzy
11. Sylveco - Vianek - Łagodząca emulsja do mycia twarzy.
 
Jak widać sierpień był obfity w Vianki 😊

6 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale bardzo mnie zaciekawiły odświeżające żele pod prysznic z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie płyn lirene, ostatnio polubiłam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuję więc wkrótce napisze jak mi się sprawdza :)

      Usuń